آخرین تغییرات شرایط سفر به آلمان

به گزارش میهن دی ال، تست PCR برای مسافران بالای 12 سال آلمان اجباری است

آخرین تغییرات شرایط سفر به آلمان برای مسافران اعلام شد. بر اساس این تغییرات، مسافرانی که راهی کشور آلمان هستند باید تا 72 ساعت قبل از پرواز تست PCR را انجام دهند و مشخصات کلی خود را در سایت خود اظهاری آلمان تکمیل کنند.

آخرین تغییرات شرایط سفر به آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

با توجه به آخرین قوانین اعلام شده از سوی دولت آلمان، کلیه مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به آلمان موظف هستند آزمایش PCR را تا سه روز قبل از پرواز انجام دهند. بعلاوه مسافران باید به صورت آنلاین در سایت خود اظهاری آلمان ثبت نام نموده باشند. مسافران راهی به آلمان در نظر داشته باشند که باید کپی نهایی ثبت نام در سایت و بارکد آن را همراه خود داشته باشند.

مسافران راهی آلمان در این فرم تعیین می کنند که آیا در منطقه ها پرخطر بوده اند؟ بعلاوه در این فرم تعیین می کنند که قصد اقامت در آلمان را دارند یا تنها در حال عبور از این کشور هستند. در این سایت منطقه ها پر خطر اعلام شده است و در صورت حضور در این منطقه ها محدودیت های بیشتری شامل مسافران راهی آلمان خواهد شد.

البته، شرایط ورود برای افرادی که جزو مقامات عالیه آلمان هستند یا برای دیدار اعضای درجه یک خود به آلمان می فرایند هم دچار تغییراتی می گردد. تمامی این تغییرات در صورت ثبت نام در سایت خود اظهاری اعلام می گردد. بعلاوه مسافران در صورتی که قصد دارند در خصوص مقررات فعلی ورود برای آلمان در ارتباط با COVID -19 و معافیت های فعلی از مقررات و بعلاوه پاسخ به سوالات متداول در خصوص ثبت نام آنلاین در ابتدای ورود به کشور بدانند، می توانند به وزارت بهداشت فدرال مراجعه کنند.

در ادامه، مسافران راهی آلمان می توانند فهرست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی برای مسافران برون مرزی را در قسمت آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها مشاهده کنند.

گفتنی است که مسافران راهی آلمان باید دارای کارت واکسیناسیون از آخرین نوبت واکسن جانسون، فایزر، مدرنا یا آسترازنکا باشند. کارت واکسیناسیون نباید بیش از 14 روز قبل از سفر اجرا شده باشد. بعلاوه مسافرانی که کارت واکسیناسیون به همراه دارند از تست PCR و قرنطینه در بدو وورد معاف خواهند بود؛ مشروط بر اینکه تزریق و صدور کارت در اتحادیه اروپا اجرا شده باشد.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1066

به "آخرین تغییرات شرایط سفر به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تغییرات شرایط سفر به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید