2500 واحد مسکن ملی در رشت پیشرفت فیزیکی بالایی دارند

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران/گیلان مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت فیزیکی بین 60 درصد تا 80 درصدی 2500 واحد مسکن ملی در رشت اطلاع داد.

2500 واحد مسکن ملی در رشت پیشرفت فیزیکی بالایی دارند

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

رضا علی نیا در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح ملی مسکن یکی از طرح های اصلی و مهم دولت به شمار می رود، اظهار کرد: ضرورت دارد، اقدامات در این زمینه پیگیری و با سرعت پیش رود.

وی با بیان اینکه در گیلان بالغ بر 6000 نفر برای واحدهای مسکن ملی ثبت نام نموده اند گفت: از هفته آینده، متقاضیان واجد شرایط برای پرداخت وجه اولیه به بانک معرفی می شوند.

علی نیا توضیح داد: توانمندی اقتصادی متقاضیان مسکن ملی در مدت زمانی که واحدشان را تحویل می گیرند، تاثیر دارد و هرچقدر متقاضی بتواند سریعتر مبلغ اولیه را پرداخت کند، واحدهایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند، به آنها پیشنهاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 2500 واحد مسکن ملی، بیش از 60 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه این 2500 واحد همان واحدهای فاز دوم مسکن مهر هستند، اظهار داشت: در صورتی که متقاضیان این واحدها را نخواهند، برایشان واحدهایی که زمین آن تهیه شده و بزودی ساخت آن واحدها آغاز می گردد، در نظر گرفته خواهد شد.

وی در مورد تاثیر مسکن ملی بر بازار مسکن گیلان توضیح داد: اگر این واحدها منجر به کاهش قیمت مسکن در رشت نشوند، قطعا در جلوگیری از افزایش قیمت مسکن در رشت تاثیر خواهند گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 323

به "2500 واحد مسکن ملی در رشت پیشرفت فیزیکی بالایی دارند" امتیاز دهید

2 کاربر به "2500 واحد مسکن ملی در رشت پیشرفت فیزیکی بالایی دارند" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2500 واحد مسکن ملی در رشت پیشرفت فیزیکی بالایی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید