گزارش تصویری جشن انتها سال 1394 در خبرنگاران

به گزارش میهن دی ال، پنجشنبه ی گذشته، در شب بیستم اسفندماه 1394، به همراه همکاران دفتر مرکزی خبرنگاران ، همکاران وب سایت جاباما و همکاران آژانس سفرهای خبرنگاران در محل دفتر مرکزی خبرنگاران دور هم جمع شدیم تا سال 94 را با شادی بدرقه کنیم و قبراق و پرانرژی به استقبال سال 1395 برویم. مراسم از ساعت شش عصر با آمدن مهمان ها آغاز شد. همان اول مراسم با مرور عکس ها یادی کردیم از جشن تولد یک سالگی خبرنگاران و نگاهی انداختیم به رویدادها و مناسبت هایی که پشت سر گذاشتیم.

گزارش تصویری جشن انتها سال 1394 در خبرنگاران

خبرنگاران مجموعه ای فعال و پیشرو است و بد نیست بدانید هیچ یک از مناسبت های تقویمی و غیرتقویمی، رسمی و غیررسمی از دست مان درنمی رود. در سال 94 رویدادهای مختلفی را با همکاری و مشارکتِ همکاران پایه و فعال مان در محل مجموعه برگزار کردیم.

طبیعی بود که بخشی از جشن خاتمه سال را مشغول تشویقِ پیشتازان و برنده های رویدادها و رقابت های مختلف درون سازمانیِ سال 94 باشیم. در میان تقدیر و کف زدن ها و عکس های یادگاری، سخنان مدیران خلاق و پیشروی مجموعه را شنیدیم و این دورهمیِ محبت آمیز درنهایت با صرف شام، گرفتنِ انواع عکس یادگاری و سلفی و نوشتن یادگاری به خاتمه رسید.

منبع: علی بابا
انتشار: 18 مهر 1403 بروزرسانی: 18 مهر 1403 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1637

به "گزارش تصویری جشن انتها سال 1394 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تصویری جشن انتها سال 1394 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید