واکنش هادی عقیلی به قهرمانی های پرسپولیس

به گزارش میهن دی ال، هادی عقیلی کاپیتان سابق سپاهان و بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی که در حال حاضر در آمریکا به سر می برد و مشغول گذراندن دوره های مربیگری است اظهاراتی را مطرح نموده که بخش های مهم آن به نقل از برنا به توضیح زیر است:

واکنش هادی عقیلی به قهرمانی های پرسپولیس

* پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و قهرمانی های پشت سر هم نشان دهنده بار فنی بالای این تیم است. پرسپولیس در ایران و آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته و نمی توان گفت قهرمانی هایش شانسی بوده همانطور که قهرمانی های متعدد سپاهان اصلاً شانسی نبود و آن ها سال جاری نیز از مدعیان جدی قهرمانی هستند.

* {کنار رفتنت از تیم ملی فنی بود یا غیر فنی؟ } غیر فنی بود. متاسفانه همراه تیم ملی نبودم و بابت آن پشیمانم، چون می توانستم کمی شکیباتر باشم. در یکسال و اندی که با آقای کی روش بودم کاملا به من اطمینان داشت از لحاظ فوتبالی و به راحتی می توانستم دو جام جهانی بازی کنم و در جام ملت ها بازی کنم و بازی های ملی ام خیلی بالاتر باشد، ولی به هر صورت آن رخ داد. من فکر می کنم با شکیبا بودن من می شد این موضوع اتفاق نیفتد، ولی فنی و غیر فنی هر دو در فوتبال هستند.

* من دوست داشتم در تیم اروپایی خوب بازی کنم که این اتفاق نیفتاد.

* {شما را از نظر تیپ و نوع بازی با راموس مقایسه می کردند به خصوص با آن تل سفید که می زدید؟ } واقعا می گویم اتفاقی بود، ولی در آن موقع تیپ مان مشابه شده بود البته که راموس هم بسیار مدافع قوی بود و هست، ولی او مدل موهایش را پشت سر هم تغییر داد و اگر می خواستم دنباله رو او باشم باید مدام مدل موهایم را تغییر می دادم، ولی در آن مقطع و آن مدل یکسان شده بود.

* محال بود من و مهرداد حرف بزنیم و من نخندم همواره حتی این اواخر قبل از فوتش زمانی که برایم وویس می گذاشت من می خندیدم و بسیار بسیار شیرین بود و من دوستش داشتم، ولی خودش دیگر نیست. تنها چیزی که می توانم بگویم مهرداد برای من همواره یادآور شادی است. برای من نبودن مهرداد و علی خیلی سخت است و با علی انصاریان بیشتر همبازی بودم تا مهرداد، ولی علی، چون خیلی جابجا شد و بعد به سینما رفت فقط گاهی یکدیگر را می دیدیم.

* {بهترین مربی خارجی که به ایران آمده است} بی شک آقای کی روش و برانکو.

* {بهترین جمله یک گزارشگر راجع به شما} دو گزارشگر بودند که که می گفتند هادی عقیلی برای سپاهان نعمتی است. اولین تیتری که از خودم در جراید دیدیم و من خبر نداشتم روزی بود که آزمون کنکور می دادم و آن روز برایم آوردند که نوشته بود علی پروین گفته بود: عقیلی بهترین جانشین برای هاشمی نسب است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 862

به "واکنش هادی عقیلی به قهرمانی های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هادی عقیلی به قهرمانی های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید