هیو جکمن در ددپول 3 با رایان رینولدز هم بازی می شود؟

به گزارش میهن دی ال، بازیگر قدیمی نقش ولورین سال 2017 با کنار گذاشتن پنجه های آدامانتیومی خود با این نقش خداحافظی کرد، اما ممکن است هیو جکمن در ددپول 3 با رایان رینولدز هم بازی شود؟

هیو جکمن در ددپول 3 با رایان رینولدز هم بازی می شود؟

استودیوی مارول پس از اینکه شرکت فیلم سازی فاکس قرن بیستم تحت مالکیت دیزنی در آمد، تصمیم به ادامه ساخت مجموعه فیلم های ددپول گرفت. رایان رینولدز در نقش وید ویلسون در ددپول 3 به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت. به لطف این خبر و پس از علنی شدن آن، حدس های زیادی در مورد اینکه آیا ددپول رینولدز بالاخره با نسخه ای از شخصیت ولورین روبرو می شود یا نه شکل گرفته است.

هیو جکمن شخصیت ولورین را از سال 2000، در مجموعه فیلم های مردان ایکس ساخته استودیوی فاکس به تصویر کشید. در حالی که بسکمک از این آثار با موضوع ولورین، با استقبال و نظرات متفاوتی روبرو شدند، فیلم لوگان باعث شد جکمن به طرز بی نظیری از نقشش به عنوان یکی از قهرمانان مارول بازنشسته شود. این موضوع به استودیوی مارول این شانس را می دهد که بازیگر جدیدی را برای نقش ولورین انتخاب کند، حتی با وجود اینکه بسکمک از مخاطبان تمایل دارند هیو جکمن را دوباره در این نقش ببینند. شایعاتی مبنی بر حضور هیو جکمن در نقش ولورین در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی شکل گرفت اما این شایعات صحت نداشتند.

امکان اینکه هیو جکمن در ددپول 3 به دنیای سینمایی مارول بپیوندد وجود دارد. او سابقه ای طولانی در برخورد با رینولدز دارد. از جمله اینکه در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین رینولدز برای اولین بار با ولورین جکمن مبارزه کرد. اما این دو هیچ وقت دوباره در فیلم های دیگر مردان ایکس یا هیچ کدام از دو فیلم قبلی ددپول با یکدیگر روبرو نشدند. در نتیجه شایعات و حدس های زیادی درباره اینکه هیو جکمن برای جبران جروبحث های مجازی خنده دار این دو بازیگر در ددپول 3 حضور پیدا خواهد کرد، وجود دارد.

دلیل دشمنی هیو جکمن و رایان رینولدز

همانطور که اشاره شد، جروبحث های رایان رینولدز و هیو جکمن در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین شروع شد. رینولدز در آن زمان با اسکارلت جوهانسون، که یکی از دوستان جکمن بود ازدواج کرد، بنابراین این دو شروع به شوخی با یکدیگر کردند. بازیگر ددپول از آن زمان در پی برخوردی دوباره بود. وقتی که هیو جکمن پیشنهاد بازی در نقش کوتاهی در اولین فیلم ددپول را رد کرد، رینولدز از جلد مجله ای که عکس جکمن روی آن بود برای شوخی استفاده کرد. مدت کوتاهی پس از این اتفاق بود که این دو بازیگر شروع به دشمنی جعلی مجازی کردند، که در نتیجه یکی به دیگری کمک کرد که پروژه های آینده اش را در فواصل زمانی مختلف تبلیغ کند.

این دو بازیگر در سال 2018 آتش بس اعلام کردند که البته مدت زیادی طول نکشید. زیرا هر دو طرف شوخی های بیشتری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی انجام دادند. از آنجایی که هر دو از این جروبحث ها و دشمنی جعلی لذت می برند دلیلی برای سرانجام آن وجود ندارد. با این حال بیشتر این دشمنی، حول عدم تمایل هیو جکمن به بازی دوباره در نقش ولورین و روبه رو شدن با ددپول رینولدز است، که طرفداران به شدت خواهانش هستند. به نظر می رسد که حضور کوتاه ولورین در ددپول 3، تنها راهی باشد که دشمنی رایان رینولدز و هیو جکمن را برای همیشه متوقف کند.

چرا طرفداران فکر می کنند هیو جکمن در ددپول 3 حضور خواهد داشت؟

ظاهر شدن هیو جکمن در ددپول 3 اتفاقی است که طرفداران، حتی قبل از معرفی فیلم هم گمان می کردند که رخ دهد. رایان رینولدز قبلا فاش کرده بود که ایده اصلی برای دنباله فیلم، پیش از اینکه دیزنی استودیوی فاکس را بخرد، این بود که ددپول 3 در مورد یک سفر جاده ای محبت آمیز با ولورین باشد.

ستاره این فیلم که از آن زمان تا حالا به ایفای نقش ددپول پرداخته، امید دارد که هیو جکمن در نهایت با حضور در این فیلم موافقت کند، حتی اگر این به این معنی باشد که دعوای مجازی آنها ادامه پیدا کند. این احتمال پس از پیوستن شان لوی به پروژه ددپول 3 به عنوان کارگردان قوی تر به نظر می رسد. لوی پیش از این با هیو جکمن در فیلم فولاد ناب به عنوان کارگردان همکاری کرده بود. همچنین او در فیلم مرد آزاد ساخته سال 2021، با رینولدز کار کرده بود که بازیگر سابق ولورین نیز در این فیلم به صداپیشگی پرداخته است.

شابعات در مورد حضور یا عدم حضور ولورین هیو جکمن در ددپول 3 اخیرا به لطف فعالیت این بازیگر در شبکه های اجتماعی به اوج خود رسیده است. او عکسی از خودش که با حالتی شوکه شده به تلفنش نگاه می کند منتشر کرد و فقط از یک ایموجی به شکل تعجب به عنوان توضیح عکس استفاده کرد. که حدس ها در مورد معنی آن همانند بمب در شبکه های احتماعی مختلف منفجر شد. بسکمک آن را به این معنی تلقی می کنند که هیو جکمن این واکنش را به پیامک یا ایمیلی نشان داده است که تایید می کند او در ددپول 3 حضور خواهد داشت.

هیو جکمن باید در نقش ولورین در ددپول 3 حضور داشته باشد؟

در حالی که خط داستانی و روایت فیلم ددپول 3 کاملا توانایی امکان پذیر ساختن حضور هیو جکمن را دارد، سوال اصلی این است که آیا او باید در نقش ولورین ظاهر شود یا نه؟ ددپول 3 عملا آخرین فرصت واقعی هیو جکمن برای بازی دوباره در نقش ولورین است. اما این فیلم همچنین می تواند به دشمنی رینولدز و جکمن با نمایش دادن بازیگر جدیدی در نقش ولورین سرانجام دهد. همین طور دیدن اینکه ددپول در این فیلم با یک نسخه از هیو جکمن، به عنوان بازیگر در جهانی موازی برخورد کند و او را با ولورین اشتباه بگیرد نیز جالب خواهد بود. البته بسکمک از افراد هستند که ترجیح می دهند هیو جکمن در هیچ نقشی در این فیلم حضور نداشته باشد.

با این حال بهترین گزینه این است که جکمن در ددپول 3 ظاهر شود. مگر اینکه او قصد داشته باشد در فیلمی به سبک جنگ های نهان در نسخه ای چندجهانی از دنیای سینمایی مارول به این نقش بازشود. همچنین اکنون 5 سال از اکران فیلم لوگان و مرگ دلخراش او در این فیلم می گذرد و حضور ولورین در ددپول 3 از قدرت این فیلم کم نمی کند. اما اگر جکمن مصمم باشد که دوباره در نقش ولورین ظاهر نشود، یک حضور کوتاه راهی سرگرم کننده برای جلب رضایت مخاطبان و البته دوست دیرینه اش رایان رینولدز خواهد بود.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1403

به "هیو جکمن در ددپول 3 با رایان رینولدز هم بازی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیو جکمن در ددپول 3 با رایان رینولدز هم بازی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید