هتل مردین از لوکس ترین هتل های 5 ستاره هوشی مین، عکس

به گزارش میهن دی ال، هتل های متنوعی در شهر هوشی مین یا همان سایگون قرار گرفته است که از کشور فرانسه تأثیر پذیرفته و از مسافرخانه و هتل های ارزان گرفته تا مهمانخانه و هتل های مجلل و گران قیمت متفاوت هستند.

هتل مردین از لوکس ترین هتل های 5 ستاره هوشی مین، عکس

اگر می خواهید تعطیلات خود در شهر هوشی مین را در هتلی لوکس بگذرانید، هتل مردین سایگون (Le Méridien Saigon) را به شما پیشنهاد می کنیم که یکی از مدرن ترین هتل های 5 ستاره این شهر به حساب می آید. این هتل در سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرد و ساختمان آن، این قابلیت را دارد تا یک روز این منطقه را به محله ممتاز شهر تبدیل کند.

هتل مردین به رود سایگون اشراف دارد و به مرکز شهر نزدیک است و در عین حال محیطی آرامش بخش و امکاناتی لوکس را برای مسافران مهیا کرده تا به دور از شلوغی شهر، از سفر خود به کشور ویتنام نهایت لذت را ببرند. این هتل، عضوی از هتل های زنجیره ای استاروود (Starwood Hotels and اقامتگاه Worldwide) می باشد که به طراحی و غذا اهمیت بسکمک می دهد.

هتل لمردین جیمباران بالی (Le Méridien Bali Jimbaran) در کشور اندونزی نیز عضوی از همین گروه و از شهرت خوبی برخوردار است و اگر قبلاً آن را برای اقامت انتخاب کرده باشید، مطمئنا از کیفیت خدمات این گروه باخبر خواهید هستید. اما اگر بار اولی است که نام هتل لمردین را می شنوید، با ما همراه باشید تا شما را با امکانات ویژه آن بیشتر آشنا کنیم.

موقعیت مکانی مناسب

هتل مردین سایگون در ناحیه 1 و مرکز شهر واقع شده و مسافران می توانند به راحتی به جاذبه های دیدنی اصلی هوشی مین دسترسی داشته باشند. برای مثال بازار بن تان، کاخ استقلال و کلیسای نوتردام سایگون فقط 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند و با ماشین، 10 دقیقه در راه خواهید بود. انواع و اقسام مغازه ها، رستوران ها، اسپا و کلوب در اطراف هتل مردین پراکنده شده اند. علاوه بر آن، تا فرودگاه بین المللی تان سون نهات (Tan Son Nhat International Airport) هم 30 دقیقه راه است که بزرگ ترین فرودگاه در کشور ویتنام به شمار می رود. همچنین می توانید هرگاه از شلوغی شهر خسته شدید، داخل هتل مانده و به دور از هیاهوی شهر به تماشای رود سایگون بپردازید.

اتاق های لوکس و بزرگ

هتل 22 طبقه ایِ مردین، 343 اتاق را در برمی گیرد که در 12 طبقه آن پراکنده شده اند. تمامی اتاق ها چیدمان زیبایی دارند و سایز کوچک ترین آن ها 38 متر مربع است که با توجه به استانداردهای مردم ویتنام، اندازه مناسبی برای اتاق های مجلل و لوکس به حساب می آید. بنابراین از لحاظ بزرگی و جادار بودن اتاق خیالتان راحت باشد و همچنین تخت خواب های مخصوص این هتل، آنقدر راحت است که دلتان نمی خواهد از جایتان بلند شوید! از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون 42 اینچی LED و میز کار اشاره کرد و با استفاده از ریموت کنترلی که کنار تخت واقع شده است، می توانید به راحتی پرده ها را کنار بکشید و نور اتاق را تنظیم کنید.

اسپا و حمام های دلباز

حمام های مدرن هتل مردین بزرگ و جادار هستند و دیواری شیشه ای دارند. علاوه بر دوش های آن می توانید از وان های حمام بزرگ و راحت آن هم استفاده کنید. برای استفاده از اسپا باید به طبقه 9 بروید که طرح چوبی قفس پرنده ورودی آن در نگاه اول، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

اکسپلور اسپا (Explore Spa) برخلاف اسپاهای دیگر، فضای روشن اما آرامش بخشی دارد و ماساژ مخصوص صورت و دست و پای آن، جانی دوباره به عضلات خسته شما می بخشد. البته این مکان تا 7 نفر ظرفیت دارد و به همین دلیل یادتان باشد از قبل وقت بگیرید و سایر خدمات آن از جمله آروماتراپی یا همان رایحه درمانی را هم تجربه کنید.

غذاهای متنوع و خوش طعم

شهر هوشی مین با غذاهای خیابانی و محلی اش معروف است؛ اما اگر به هر دلیلی نمی خواهید از هتل بیرون بروید، خبر خوب این است که هتل مردین غذاهای متنوعی را برای مسافران خود ترتیب می دهد.

برای صبحانه، سری به رستوران لِیتست رِسِپی (Latest Recipe) در طبقه میانی زده و غذاهای مدنظرتان را از بوفه مجلل بین المللی آن انتخاب کنید. همچنین لَتیتود 10 لاونژ (Latitude 10 Lounge) در طبقه همکف گزینه خوبی برای نوشیدن قهوه تازه به شمار می رود.

برای نهار به طبقه 9 و رستوران بامبو چی (Bamboo Chi) رفته و غذایی از ترکیب غذاهای ژاپنی و کانتونی (شهری در چین) را سفارش دهید یا اگر به دنبال غذاهای ویتنامی هستید، به همان رستوران لِیتست رِسِپی (Latest Recipe) برشد.

دوست داران شیرینی جات و دسر نیز می توانند سری به آرت کاکائو دلی (Art Cacao Deli) در طبقه همکف زده و اگر به دنبال غذاهای سالم تری می شد، اکسپلور بیسترو (Explore Bistro) که در طبقه 9 و در مجاورت اسپا و استخر هتل واقع شده است، به همین منظور تأسیس شده است.

یادتان باشد تفریحات شبانه و فرهنگی رستوران لَتیتود 10 لاونژ (Latitude 10 Lounge) را از دست ندهید که شب ها به باری دوست داشتنی با نورپردازی ملایم تبدیل می شود. تمامی این امکانات درحالی در اختیار شما قرار دارند که احتیاجی نیست حتی پایتان را از هتل به بیرون بگذارید!

سالن ورزشی

برخلاف بیشتر هتل های دیگر که سالن های ورزشی کوچکی را برای ساختمان در نظر می گیرند، سالن ورزشی هتل مردین هوشی مین مانند سایر اتاق های آن بزرگ ساخته شده و تجهیزات و دستگاه های ورزشی مدرن و متنوعی را برای مسافران قرار داده است. هنگام ورزش می توانید از هدفون نیز استفاده کنید و در عین حال از نمای زیبای رود سایگون در مقابل خود لذت ببرید. اگر احتیاج به راهنما داشته باشید، امکان استفاده از تمرین های انفرادی و گروهی به کمک راهنما هم وجود دارد.

استخر روباز

استخر این هتل در مجاورت سالن ورزشی آن واقع شده و به رود سایگون اشراف دارد. بعد از شنا می توانید بر روی صندلی های مخصوص آن استراحتی داشته و نوشیدنی خود را در کمال آرامش بنوشید. اکسپلور اسپا (Explore Spa) که قبلاً در بخش اسپا راجع به آن صحبت کردیم هم در همین طبقه واقع شده است و هر سه این بخش ها، تجربه ای فرح بخش را برای مسافران هتل مردین سایگون به وجود می آورند. همان طور که تا اینجا خواندید، این هتل تمامی امکاناتی که باید یک هتل لوکس و باکیفیت داشته باشد را در خود جای داده و در مقابل این تجهیزات، کارکنان حرفه ای و طراحی زیبای داخل هر بخش، هزینه ای معقول از مسافران دریافت می کند. به همین دلیل است مسافرانی که قصد دارند برای یک یا چند شبی که در شهر سایگون هستند خاطره ای منحصر به فرد برای خود بسازند، هتل لمردین را برای اقامت انتخاب می کنند.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 286

به "هتل مردین از لوکس ترین هتل های 5 ستاره هوشی مین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مردین از لوکس ترین هتل های 5 ستاره هوشی مین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید