نویدکیا: مسائل روحی و استرس مشکل اصلی سپاهان است، آلومینیوم رقیب گردن کلفتی بود

به گزارش میهن دی ال، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: معضل سپاهان مباحث تاکتیکی نیست، بلکه این مسائل ناشی از فشارهای روحی و روانی است و باید استرس از تیم دور گردد.

نویدکیا: مسائل روحی و استرس مشکل اصلی سپاهان است، آلومینیوم رقیب گردن کلفتی بود

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر گفت: این برد را به همه سپاهانی ها تبریک می گویم. ویروس کرونا واقعاً خطرناک است و خیلی ها را درگیر نموده. همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و تا آنجا که می توانند از منزل خارج نشوند. این بیماری واقعاً شوخی بردار نیست. کادر پزشکی زحمات زیادی می کشد و ما باید خودمان را جای آنها بگذاریم و به کادر درمان فکر کنیم. امیدوارم این ویروس هرچه زودتر ریشه کن گردد و سلامتی به جامعه بازگردد.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اضافه نمود: معضل سپاهان بحث های تاکتیکی نیست، بلکه بیشتر مسائل تیم ما روحی و روانی است. سال گذشته زمانی که تیم در کورس قهرمانی قرار داشت، در بازی مقابل پرسپولیس اتفاقاتی رخ داد که تبعات آن اتفاقات، فشار روحی زیادی را روی تیم ایجاد کرد و متأسفانه این فشار هنوز هم ادامه دارد. با این حال کوشش می کنیم که روز به روز بهتر شویم، اما باید بازی ها را ببریم تا بازیکنان از این استرس خارج شوند. ما تیم فوق العاده ای هستیم، اما مسائلی داریم که کوشش خواهیم کرد تا آنها را رفع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان نمود: آلومینیوم اراک حریف گردن کلفتی است و بازی سنگینی را به نمایش گذاشت. ما موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم، اما دچار استرس بودیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این برد به ما یاری می نماید که از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی درباره مشکل گلزنی در سپاهان گفت: این معضل بیش از هر چیز به دلیل استرس بالای بازیکنان به وجود آمده است. ما مهاجمان خوبی داریم و شهباززاده، کی روش و روح الله باقری بازیکنان فوق العاده ای هستند که هر تیمی آرزو دارد یکی از آنها را داشته باشد. معضل اصلی تیم ما استرس است که از سال قبل به تیم وارد شده و باید از نظر روحی به شرایط مطلوب برسیم. تیم ما یک تیم فوق العاده است که احتیاج به زمان دارد.

170

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 632

به "نویدکیا: مسائل روحی و استرس مشکل اصلی سپاهان است، آلومینیوم رقیب گردن کلفتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: مسائل روحی و استرس مشکل اصلی سپاهان است، آلومینیوم رقیب گردن کلفتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید