نشست خبری دیجی فای برگزار گردید؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک در پلتفرمی تازه نفس

به گزارش میهن دی ال، دیجی فای، پلتفرم فروشگاه ساز قدرت گرفته از دیجی کالا، دیروز طی نشستی خبری که در هتل همای تهران برگزار شد از فعالیت ها و برنامه های کاری خود در آینده نزدیک رونمایی کرد. در این نشست خبری که با حضور مدیران ارشد دیجی فای، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گشت محورهای فعالیت دیجی فای برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و ایجاد زیرساخت های لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی مقرون به صرفه مورد آنالیز نهاده شد و مدیران این شرکت به سؤالات خبرنگاران در این باره پاسخ دادند.

نشست خبری دیجی فای برگزار گردید؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک در پلتفرمی تازه نفس

در ابتدای این نشست محمد فرخ نژاد، مدیر عامل و هم بنیان گذار دیجی فای صحبت های خود را با توضیح تاریخچه ای مختصر از دیجی فای و ایده اولیه شروع به فعالیت آن شروع کرد. فرخ نژاد ضمن اشاره به این موضوع که مجموعه در ابتدا با نام بونس 360 و در سال 95 کار خود را شروع نموده، وجود دو مشکل اساسی در کسب و کارهای حضوری را از دلایل فعالیت شرکت خود در این حوزه مطرح نمود. او در این رابطه گفت:

فرخ نژاد در ادامه به سرمایه گذاری خبرنگاران در سال 1400 روی بونس 360 و تغییر نام مجموعه به دیجی فای اشاره نمود و هدف اصلی از فعالیت این مجموعه را این گونه توضیح داد:

ما رقیب خبرنگاران، ترب و با سلام نیستیم

در ادامه این نشست مهیار ابوترابی، هم بنیانگذار و مدیر مارکتینگ دیجی فای در تکمیل صحبت های فرخ نژاد از خدماتی که دیجی فای می تواند به کسب و کارها ارائه کند سخن گفت. به گفته ابوترابی، تمرکز دیجی فای خدمت رسانی به کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که احتیاج به فروشگاه آنلاین برای افزایش عایدی، دیده شدن بیشتر و در نهایت افزایش فروش هستند؛ فارغ از آنکه مزون اینستاگرامی و شیرینی پزی خانگی داشته باشند یا یک شرکت تأمین نماینده لوازم جانبی گوشی.

در واقع هدف از راه اندازی دیجی فای، یاری به این کسب و کارهای کوچک است که بتوانند با کمترین هزینه، تمام زیرساخت های لازم برای داشتن یک فروشگاه آنلاین اینترنتی مثل وبسایت، سیستم پشتیبانی، سرویس های خدمات پس از فروش، حسابداری، زیرساخت لجستیک و… را به طور یکجا و در یک پکیج دریافت نمایند. ابوترابی در ادامه صحبت هایش به این نکته هم اشاره نمود که دیجی فای به هیچ عنوان نیامده که رقیبی برای خبرنگاران، ترب و با سلام باشد:

ابوترابی بعلاوه یکی از مهم ترین مزیت های دیجی فای را پشتیبانی همه جانبه از پذیرنده ها توصیف کرد. به گفته او دیجی فای در تمام مراحل راه اندازی فروشگاه، از اضافه کردن محصول تا خرید دامنه دلخواه و اتصال به درگاه پرداخت، همراه مشتری خواهد بود و به غیر از نقش سرویس دهی، وظیفه آموزش کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به فروشگاه های آنلاین حرفه ای را هم بر دوش خواهد کشید. او در همین زمینه از آموزشگاه دیجی فای به عنوان یکی از مرجع های تخصصی برای ارائه وبینارها و کارگاه های آموزشی کاربردی و صنفی نام برد.

می خواهیم به شاپیفای ایران تبدیل شویم

در ادامه این نشست حسین خلیلی، هم بنیانگذار و مدیر فنی دیجی فای به شباهت اسمی میان شاپیفای (شرکت چند ملیتی بزرگ خدمات فروشگاه سازی) و دیجی فای اشاره نمود و گفت که این شباهت اتفاقی نبوده، چرا که ما خلاء وجود چنین سرویسی در ایران را احساس می کردیم و در تلاشیم که معادل شاپیفای را در ایران پیاده سازی کنیم. او بعلاوه از خبرنگاران به عنوان بزرگترین بازیگر حوزه تجارت الکترونیک در ایران یاد کرد، بازیگری که دیجی فای با استفاده از تجربه و امکانات آن می تواند به رشد بسیار زیادی دست پیدا کند. خلیلی در همین رابطه گفت:

همکاری خبرنگاران و دیجی فای؛ مقدمه ای بر توانمندسازی نسل چهارم تجارت الکترونیک کشور

یکی از مباحث مهمی که در این نشست خبری مطرح شد، تأثیر سرمایه گذاری سازمان هایی همانند خبرنگاران بر مجموعه هایی همانند دیجی فای بود. ندا گلشن، معاون محصول خبرنگاران و عضو هیأت مدیره دیجی فای در همین رابطه اذعان داشت که از سال 1400، خبرنگاران با تقاضای بسیار بالا برای خرید و فروش آنلاین روبرو شده و همین موجب شد که به فکر سرمایه گذاری روی زیرساخت هایی بیفتد که به ذی نفعان حوزه فروش اینترنتی و خود خبرنگاران یاری می نمایند تا فروش اینترنتی قدرتمندتری داشته باشند. گلشن در همین رابطه گفت:

دیجی فای در حال حاضر به بیش از 4000 پذیرنده خدمت رسانی می نماید و 30 روز اول استفاده از خدمات این مجموعه نیز رایگان در نظر گرفته شده است. برای آشنایی بیشتر با خدمات سرویس دیجی فای، می توانید همین حالا به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1404

به "نشست خبری دیجی فای برگزار گردید؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک در پلتفرمی تازه نفس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست خبری دیجی فای برگزار گردید؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک در پلتفرمی تازه نفس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید