نامه ویژه پرسپولیس به AFC

به گزارش میهن دی ال، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، از آنجا که کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، کشور هند را به عنوان میزبان گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 انتخاب نموده، باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین باشگاه های حاضر در این رقابت ها، با ارسال نامه ای به AFC خواهان دریافت اطلاعاتی از شرایط حضور در هند شد.

نامه ویژه پرسپولیس به AFC

در این نامه که توسط کمیته بین الملل باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است، باشگاه پرسپولیس خواسته تا نام محل هتل، زمان شروع سفر و مدت اقامت، استادیوم محل برگزاری بازی ها، زمین تمرین، سالن بدنسازی و استخر اختصاصی معین گردد.

همچنین مشخص فاصله زمانی فرودگاه تا هتل و از هتل تا زمین تمرین و استادیوم محل برگزاری مسابقات، از جمله سوالاتی بود که در نامه فوق، مطرح شده و مسئولان برگزاری بازی ها باید در مورد این موارد، اطلاعاتی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهند.

پرسپولیس در گروه E با تیم های گوا و الریان قطر همگروه است و برنده بازی الوحده امارات و الزورا عراق به این جمع، اضافه می گردد. این رقابت ها در گروه پنجم از روز 25 فروردین و به میزبانی هند شروع خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 872

به "نامه ویژه پرسپولیس به AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ویژه پرسپولیس به AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید