مهربان: نتیجه کشتی باروس و تیلور قراردادی بود، 8 اردو را تا گزینشی اول پشت سر می گذاریم

به گزارش میهن دی ال، مربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت که به نظرش مبارزه بین تیلور و باروس کاملاً جنبه تبلیغاتی داشته و حتی نتیجه این مسابقه نیز قراردادی بوده است.

مهربان: نتیجه کشتی باروس و تیلور قراردادی بود، 8 اردو را تا گزینشی اول پشت سر می گذاریم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم مهربان درباره مبارزه اخیر دو قهرمان آمریکایی در وزن 86 کیلوگرم به برنامه دایره طلایی گفت: آن چیزی که به وسیله صفحات مجازی دیدم، بیشتر این کشتی جنبه تبلیغاتی داشت و به خاطر ماه هایی که کشتی در آمریکا و سایر کشورهای دنیا تعطیل بود، فدراسیون کشتی آمریکا خواست نگاه ها را سمت کشتی بکشاند و حتی نتیجه این مبارزه هم یک نتیجه قراردادی بود. این نظر من است و شاید بزرگان کشتی نظر دیگری داشته باشند.

مربی تیم ملی آزاد درخصوص شرایط اردوی تیم ملی توضیح داد: الحمدلله شرایط خوبی بر اردو حکمفرماست و روز به روز هم بهتر می گردد. اگر ادعا کنیم که به لحاظ آمادگی در بهترین شرایط هستیم، طبیعتاً اینطور نیست اما اردو به اردو شرایط بهتر می گردد. اردوی تیم ملی از 3 دی ماه آغاز شده و الان اواخر اردوی دوم هستیم. باید 8 اردو تا گزینشی اول و قهرمانی آسیا پشت سر بگذاریم و طبیعتا در اردوهای دوم تا سوم باید استقامتی و قدرتی کار کنیم و با نزدیک شدن به مسابقات نحوه تمرینات هم تغییر می نماید.

مهربان ادامه داد: ما حضور در تورنمنت فرانسه را از دست ندادیم، بلکه مشکل ویزا وجود داشت. طبیعتا برنامه ریزی با فدراسیون کشتی است و اعزام به تورنمنت های بین المللی در دستور کار واقع شده است تا عیار قهرمانان ما تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 740

به "مهربان: نتیجه کشتی باروس و تیلور قراردادی بود، 8 اردو را تا گزینشی اول پشت سر می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: نتیجه کشتی باروس و تیلور قراردادی بود، 8 اردو را تا گزینشی اول پشت سر می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید