مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

به گزارش میهن دی ال، این منطقه به منظور حفاظت از نوعی میمون به نام دراز دست کاکل سیاه ایجاد شده است. برای دیدن کاکل سیاه ها و جنگلی زیبا و همچنین آبشاری در این جنگل می توانید از تور تفریحی تجربه جیبون استفاده کنید که شامل سه ساعت کوه پیمایی در طول رودخانه نم اِنگا خواهد بود. باید بگوییم که شما چنین تجربه ای را هیج جای دیگری پیدا نخواهید کرد. در این سفر خاطره انگیز شما از طبیعتی زیبا دیدن خواهید کرد و در ضمن آن می توانید به تماشای میمون دراز دست کاکل سیاه بنشینید که به نظر می رسید، منقرض شده است.

مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

زمین های تغییر شکل یافته دانژیا جزو مناظر زیبایی است که تنها در کشور چین یافت می شوند و نمونه مشابهی ندارد. این زمین ها به خاطر وجود شن های قرمز و فشار وارد شده از طرف زمین به آن ها تشکیل شده اند. این ناحیه در سال 2010 میلادی به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

شاید بسیاری از ما زمانی که قصد مسافرت به دیگر کشور ها را داریم، آخرین مقصدی که به آن فکر می کنیم قاره آسیا باشد. ولی نباید این موضوع را نادیده گرفت که این قاره پهناور پر از شگفتی است.

شینجوکو جیون پارک زیبایی در شهر توکیو است. پارک اصلی در سال 1772 ساخته شده، اما طراحی و ظاهر آن از سال 1906 تغییر شکل یافت و به شکل امروزی در آمد. این پارک حدود 58 هکتار مساحت دارد. همچنین بالغ بر 20،000 اصله درخت در این پارک قرار دارد. گلخانه واقع در پارک، تا کنون بیش از 1،700 گونه گیاهی گرمسیری و نیمه گرمسیری را به معرض نمایش گذاشته است.

منبع مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1203

به "مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید