تور کوالالامپور: معرفی هتل تریدرز شانگری لا در کوالالامپور

به گزارش میهن دی ال، هتل شانگری لا کوالالامپور

کوالالامپور یکی از مقاصدی است که روز به روز گردشگران بیشتری را به خود جذب می نماید. این مقصد به علت توریستی بودن، هتل های بسیار زیادی را برای گردشگران فراهم نموده است. یکی از هتل های بسیار خوب کولالامپور، هتل شانگریلا می باشد. این هتل پنج ستاره که دسترسی آسانی به مرکز خرید سوریا کی ال سیسی و برج های دوقلوی مالزی دارد، بسیار لوکس بوده و دارای باشگاه بدنسازی و استخر سرپوشیده 24 ساعته است. وای فای رایگان این هتل حتی در لیموزین هایی که ترانسفر فرودگاه را انجام می دهند، در دسترس است. با خبرنگاران باشید تا با هتل شانگری لا کوالالامپور آشنا شوید.

تور کوالالامپور: معرفی هتل تریدرز شانگری لا در کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

هتل شانگری لا کوالالامپور ماشین های رایگان برای رفتن به مرکز خرید سوریا کی ال سیسی (Suria KLCC) ارائه می دهد و بعلاوه یک راستا پیاده روی 1.6 کیلومتر در اطراف پارک کی ال سی سی وجود دارد. این هتل بعلاوه دارای مرکز تجاری و پارکینگ رایگان است.مسافت این هتل با این از فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود حدود 46.7 کیلومتر می باشد. باشگاه گلف سلطنتی سلانگور و مرکز خرید پاویلیون در 14.5 کیلومتری هتل شانگری لا قرار دارند.

اتاق های بزرگ هتل شانگری لا کوالالامپور پنجره های قدی دارند که در آن منظره بسیار خوبی در شهر دارید. هر اتاق شامل تلویزیونی مدرن و بعلاوه قهوه/چای ساز برقی می باشد. شما می توانید در هتل از حمام بخار و وان های آبگرم بهره ببرید. رستوران گوبو چیت چت هر دو غذاهای غربی و آسیایی سرو می نماید. شما می توانید استیک بسیار خوشمزه این در رستوران گوبو در طبقات بالایی نوش جان کنید.

موقعیت این هتل طبق نظرسنجی از گردشگران، محبوب ترین منطقه کوالالامپور است. به علت آن که این هتل در یکی از مکان های با رتبه بالا در کوالالامپور است، مهمان ها بسیار از انتخاب این هتل شادمان می شوند. این هتل دسترسی مستقیم به مرکز کنوانسیون کوالالامپور را فراهم می نماید و در فاصله کمی از منطقه خرید بوکیت بینتانگ و جاذبه های توریستی محلی است که همه آنها به وسیله رستوران ها، باشگاه ها و کافه ها محاصره شده است.

هتل شانگری لا کوالالامپور، امکانات زیر را فراهم نموده است:

دسترسی به اینترنت بی سیم و بعلاوه کابلی در اتاق

پهنای باند مختص اتاق

سرویس غذای داخل اتاق 24 ساعته

ترانسفر فرودگاه

مرکز تجاری

مرکز تجاری و اتاق کنفرانس

صرافی ارز خارجی در داخل هتل

خدمات پستی و پیک

خدمات بلیط

خدمات راهنمای سفر

اینترنت بی سیم در قسمت های عمومی

خدمات مسافرتی و تور

خدمات خشکشویی

ارائه تاکسی و لیموزین

دسترسی به وای فای در همه قسمت های عمومی و اتاق های کنفرانس

خدمات منشیگری

خدمات لیموزین با وای فای

باشگاه های بسیار مجهز

استخر سر پوشیده 24 ساعته

هتل شانگری لا کوالالامپور دارای 571 اتاق و سوئیت بسیار خوب است که خدمات تجاری 24 ساعته و وای فای رایگان را در سراسر محل ارائه می دهد. این هتل سال های زیادی به عنوان یکی از رجحانن هتلهای کوالالامپور در نظر گرفته شده است، مانند گواهی هتل برتر انتخاب مسافران از سایت تریپ ادوایز، بزرگترین وب سایت گردشگری در دنیا، که آن را به مدت پنج سال متوالی 2011 تا 2015 کسب کرد. این هتل بعلاوه افتخار دارد که رجحانن تجربه هتل از نگاه خوانندگان مجله اگپتریت لایف استایل بوده است.

به دلایل زیر باید هتل شانگری لا کوالامپور را انتخاب کنید!

یکی از دلایلی که این هتل بسیار محبوب می باشد قیمت کمتر آن در برابر دیگر رقبای آن است. در مقایسه با هتل های پنج ستاره در کوالالامپور این هتل، هزینه کمتر را از مسافران دریافت می نماید. علت دیگر آن است که در سایت Booking.com به این هتل 4862 نفر رای داده اند که تقریبا همه آن ها از هتل و کارکنان راضی بوده اند. علت دیگر آن است که تمام کارکنان هتل از پذیرش گرفته تا کارکنان خدماتی، به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. علت بعدی نظرسنجی های متفاوتی می باشد که در سایت های مختلف، رجحان این هتل را نسبت به بسیاری از هتل های دیگر اثبات نموده است. علت آخر نیز این است که از نگاه گردشگران و مهمانان، اقامت این هتل به خوبی ارزش پولی که بابت آن پرداخت شده را برآورده می نماید.

بهداشت غذای هتل

این هتل دارای استانداردهای بهداشتی غذا در سطح بین المللی است. در سال 2001، گروه هتل هایی شانگری لا، سیستم مدیریت ایمنی (SFSMS) را برای تضمین بالاترین سطح استانداردهای بهداشت مواد غذایی در تمام هتل های این گروه، معرفی کرد. تمام مراحل در عملیات غذایی از زنجیره عرضه و انتخاب مواد تشکیل دهنده گرفته تا طریقی سرو غذا به مشتری در این سیستم مورد آنالیز قرار می گیرند. این هتل دارای کارشناسان ایمنی غذایی است که وظیفه اطمینان پیدا کردن از غذاهای درست شده در هتل را دارند.

سیستم برق هتل

در شرایط ناگهانی قطع برق، هتل دارای ژنراتورهای اتوماتیکی است که فعال می شوند و از فعالیت بی خطای تجهیزات ایمنی مانند هشدار آتش هتل اطمینان حاصی می نمایند. برق هتل 24 ساعته فراهم است و در اتاق های مهمان تا ظرفیت 50 هرتز (220 تا 240 ولت) را پشتیبانی می نماید.

استخر هتل شانگری لا کوالالامپور

در استخر این هتل، غریق نجات های آموزش دیده شده وجود دارند که در تمام ساعات در اطراف استخر فعالیت می نمایند.

فاصله هتل با مراکز معروف

آکواریا کی ال سی سی: 0.2 کیلومتر

پارک کی ال سی سی: 0.2 کیلومتر

مرکز شهر کوالالامپور: 0.4 کیلومتر

ارکستر فیلارمونیک مالزی: 0.6 کیلومتر

برج دوقلوی مالزی: 0.6 کیلومتر

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی: 0.6 کیلومتر

مرکز کشف علمی پتروساینز: 0.6 کیلومتر

هتل شانگری لا کوالالامپور بعلاوه دارای سیستم ایمنی احتراق می باشد که در مواقع بروز آتش سوزی به طور اتوماتیک فعال شده و بعلاوه دارای آژیر اضطراری است که در مواقع مورد احتیاج در هتل به کار می افتد. کارکنان بخش اورژانس و آتش نشانی هتل با شنیدن هر گونه آژیری وارد عمل شده و ایمنی مسافران و کارکنان را تضمین می نمایند. سیستم حفاظت آتش نشانی شامل اسپرینکل اتوماتیکی همراه با شیرهای آتشنشانی است که در سراسر هتل نصب شده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1281

به "تور کوالالامپور: معرفی هتل تریدرز شانگری لا در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور: معرفی هتل تریدرز شانگری لا در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید