مراکز خرید آلانیا ، از مرکز خرید آلانیوم تا مغازه های خلیج (تور ترکیه)

به گزارش میهن دی ال، یکی از کشور هایی که افراد برای سفر انتخاب می نمایند کشور ترکیه است . داشتن مکان های تفریحی و طبیعی زیبا و مراکز خرید در شهر های مختلف ترکیه علت این سفرها می باشد . یکی از این شهر ها که هم از بابت زیبایی و هم از بابت داشتن مراکز خرید و مراکز تفریحی متفاوت هر ساله افراد زیادی را به خود جذب می نماید شهر آلانیا است . مراکز خرید زیبا و متفاوتی در این شهر قرار دارند که شما را مجذوب خود می سازند اما قبل از خرید حتما به قیمت و جنس کالا ها دقت نمایید . حتی میتوان گفت خرید در آلانیا بهشت چرم و جواهرات است . انواع جواهرات با طراحی و تزئینات محلی را می توانید از مکانی به نام آلتینباس (Altinbas) خریداری نمایید . در این شهر به غیر از فروشگاه های بزرگ انواع محصولات چرمی را می توانید از خیابان اتاتورک و یا آدینه بازار خریداری نمایید . خیابان آتاتورک از مجموعه پاساژهای آلانیا دارای انواع کالا ها در مراکز خرید آلانیا است که شما را به سمت خود می کشاند . تقریبا تمام خیابان های شهر الانیا دارای مغازه هایی است که شما می توانید انواع اجناس را از آن ها تهیه نمایید . به غیر از مراکز خرید بزرگ که در این شهر واقع شده است حتما به آدینه بازار سری بزنید ، زیرا در آدینه بازار می توانید انواع پارچه ها ، ادویه ، قهوه ترک و انواع سوغاتی را خریداری نمایید . جالب است بدانید برای خرید بهتر است چانه بزنید تا بتوانید اجناس را با قیمت هایی مناسب تر بخرید . ما سعی نموده ایم تا چند مراکز خرید آلانیا را به شما معرفی کنیم و اطلاعات مختصری از آن ها را در اختیار شما قرار دهیم .

مراکز خرید آلانیا ، از مرکز خرید آلانیوم تا مغازه های خلیج (تور ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مرکز خرید مگا مال (Mega Mall) :

این مرکز خرید بزرگ و فوق العاده لوکس از مجموعه پاساژهای آلانیا و مراکز خرید آلانیا هر روزه کار خود را از ساعت 10 صبح شروع و تا 9 شب ادامه می دهد . البته باید بدانید که در فصل تابستان این ساعت کاری افزایش نیز می یابد .در این مرکز خرید بزرگ امکانات و خدمات فراوانی به غیر از خرید ، برای مشتریان مهیا است . زمانی که شما به مگا مال برای خرید در آلانیا می روید می توانید در آن جا مجموعه ای از برند های داخلی و خارجی را ببینید ، بعلاوه در آن اتاق نگهداری نوزادان و زمین بازی برای بچه ها نیز وجود دارد تا شما بتوانید با خیالی آسوده تر به خرید خود بپردازید و بعلاوه صندلی های چرخ دار مخصوص افراد نا توان نیز در اختیار آنان قرار می گیرد که به آن ها یاری می کند تا بتوانند خرید راحتتری داشته باشند ، مسجد و پارکینگ هم در این مرکز وجود دارد . در این مرکز خرید از مجموعه مراکز خرید آلانیا رستوران هایی نیز است ، از جمله فست فود های معروفی چون مک دونالد . در زمانی که شما به این مرکز خرید می روید می توانید در بخشی از آن خودروی خود را نیز سرویس نمایید . این ساختمان اینترنت بی سیم نیز در اختیار شما می گذارد و بعلاوه در نقاط مختلف آن می توانید ماموران امنیتی که برای ایجاد آرامش و امنیت شما در آن جا مستقر هستند را ببینید .

مرکز خرید کیپا (Kipa) :

زمانی که به مرکز خرید کیپا از مجموعه پاساژهای آلانیا می روید می توانید انواعی از کالا ها را مانند کیف و کفش و پوشاک ، لوازم خانگی و آشپز خانه ، لوازم الکترونیکی ، انواع مواد غذایی و بسیاری از وسایل دیگر را ببینید . این اجناس از نوع برند های خارجی و داخلی ترکیه هستند . تاسیس این مرکز خرید به سال 1992 باز می گردد و امروزه 100 مغازه در آن وجود دارد . در صورتی که قصد خرید از این مرکز را دارید ، از 9 صبح تا 10 شب ، همه روزه ، می توانید به این مکان مراجعه نمایید .

مرکز خرید آلانیوم (alanyum) :

مرکز خرید آلانیوم از پاساژهای آلانیا که امروزه حدود 260 برند داخلی و خارجی در آن فعالیت می نمایند در سال 2006 افتتاح شده است . الانیوم در واقع یک مرکز تجاری و سرگرمیی می باشد که در 2 طبقه تمام احتیاج شما از پوشاک و کیف و کفش تا مواد غذایی را فراهم می کند . این مرکز تجاری و سرگرمیی هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می کند و شما با مراجعه به آن به غیر از خرید می توانید از بخش های دیگر سرگرمیی مانند سینما و رستوران آن نیز لذت ببرید .در مرکز تجاری آلانیوم برند هایی همانند بوینر (Boyner) ، کیرفور (Carrefour) ، کراون (Crown) ، تکنوسا (Teknosa) ، دی اند آر (D & R) ، ال . سی . وایکیکی (LCW) ، و غیره مشغول به فعالیت هستند .

مرکز خرید چرم دنور (D Enevr Leather) :

اگر شما قصد خرید انواع محولات چرمی با کیفیت فوق العاده بالا و شیک در مراکز خرید آلانیا را دارید حتما به مرکز خرید چرم دنور از پاساژهای آلانیا مراجعه نمایید زیرا در این فروشگاه بزرگ انواع محصولات چرمی با کیفیت برای خانم ها و آقایان عرضه می گردد . این فروشگاه بریا خرید در آلانیا مشتریان زیادی که به چرم علاقه دارند را به خود جذب می کند .

اگتچ (Egetech) :

مرکز خرید اگتچ برای خرید در آلانیا از پاساژهای آلانیا هر روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب مشغول به کار است و در صورتی که شما هم جزو افراد علاقه مند به ماهی و ماهیگیری هستید حتما به این فروشگاه سری بزنید . این مرکز خرید از لحاظ داشتن تمام لوازم مربوط به ماهیگیری یکی از کامل ترین مراکز است و شما می توانید تمام وسایل مورد احتیاج خود را از این فروشگاه تهیه نمایید . افراد مشغول به کار در این مرکز در این ضمینه می توانند راهنمای شما باشند و شما برای خرید اجناس می توانید کاملا از آنان یاری بگیرید .

خلیج :

خلیج آلانیا منطقه ای بسیار زیبا است که شما برای سرگرمی و بعلاوه خرید می توانید به این مکان بروید ، زیرا حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید زیبایی این منطقه شما را مجذوب خود می سازد پس توصیه می کنیم که حتما از این محل بازدید نمایید . با رفتن به خلیج آلانیا می توانید انواع چای خانه ها (قهوه خانه) ، رستوران های محلی و مغازه ها را ببینید . این مکان برای بچه ها نیز بسیار سرگرم نماینده است زیرا یک ترامپولین و یک قطار کوچک برای بازی آن ها در نظر گرفته شده است . یک بازار بزرگ از پاساژهای آلانیا نیز در این منطقه ساحلی قرار گرفته است که شما می توانید انواع محصولات از جمله ساعت و عطر و ... را از آن خریداری نمایید .باید گفت شهر آلانیا می تواند تمام سلایق را در خود جای دهد ، و افراد به خوبی می توانند با سفر به این شهر لذت کامل را ببرند چه آن هایی که قصدشان از سفر خرید است و چه کسانی که قصد سرگرمی دارند .

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1493

به "مراکز خرید آلانیا ، از مرکز خرید آلانیوم تا مغازه های خلیج (تور ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید آلانیا ، از مرکز خرید آلانیوم تا مغازه های خلیج (تور ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید