محموله جدید یاری های چین امشب به ایران ارسال می گردد

به گزارش میهن دی ال، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن از ارسال محموله جدید یاری های دولتی و مردمی چین به کشورمان برای مبارزه با کرونا طی ساعات آینده اطلاع داد.

محموله جدید یاری های چین امشب به ایران ارسال می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین المل خبرنگاران، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن روز شنبه در پیغامی توئیتری خاطرنشان کرد که محموله دیگری از یاری های دولتی و مردمی چین به کشورمان برای مبازه با ویروس کرونا (بیماری کووید-19) تا ساعاتی دیگر ارسال خواهد شد.

سفیر کشورمان در پکن، در پیغام توئیتری خود خاطرنشان کرد: امشب طی دو پرواز از شهر پکن یاری های چین برای مقابله با ویروس #کرونا به ایران ارسال خواهد شد .تا به امروز یاری های دولتی و مردمی چین با 28 پرواز طبق جدول پیوست از شهرهای پکن ،شانگهای و گوانجو به کشورمان ارسال شده است.

وی در توئیت دیگری اضافه نمود: بیش از ده میلیون ماسک، 500 هزار کیت تشخیص کرونا، 300 هزار گان جراحی و لباس ایزوله، دو میلیون و دویست هزار دستکش، 350 ونتیلاتور، 500 اتاق پیش ساخته بیمارستانی و انواع دارو و تجهیزات بیمارستانی از جمله این یاریها می باشد. همچنین چند پرواز چینی نیز سایر یاریها از جمله یک میلیون ماسک اهدایی جک ما را به تهران حمل نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 240

به "محموله جدید یاری های چین امشب به ایران ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله جدید یاری های چین امشب به ایران ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید