لیگ برتر انگلیس، پیروزی چلسی، توقف لیورپول و باخت خانگی منچسترسیتی در شب گلزنی قدوس

به گزارش میهن دی ال، دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با توقف لیورپول و پیروزی صدرنشین جدول رده بندی در شب شکست برنتفورد با وجود گلزنی سامان قدوس دنبال شد.

لیگ برتر انگلیس، پیروزی چلسی، توقف لیورپول و باخت خانگی منچسترسیتی در شب گلزنی قدوس

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 5 ملاقات برگزار گردید که در مهمترین آنها لیورپول متوقف شد، منچسترسیتی باخت و چلسی در خانه نیوکاسل پیروز به کسب یک پیروزی آسان شد.

در استادیوم آنفیلد لیورپول در حالی که با گل های جردن هندرسون در دقیقه 4 و سادیو مانه در دقیقه 24 شروعی طوفانی داشت، نتوانست از میهمان خود تیم برایتون 3 امتیاز بگیرد چرا که دروازه اش در دقایق 41 به وسیله اونک اموپو و لئاندرو تروسارد در دقیقه 65 باز شد تا کار با تساوی 2 -2 سرانجام یابد.

منچسترسیتی با نتیجه 2 بر صفر به میهمان خود کریستال پالاس باخت. در این بازی که آیمریک لاپورته از من سیتی در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه اول با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد، ویلفرد زاها در دقیقه 6 و کانر گالاگر در دقیقه 88 برای تیم میهمان گلزنی کردند.

چلسی برخلاف مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها پیروز به کسب یک پیروزی آسان شد و میزبان خود نیوکاسل را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. ریس جیمز در دقیقه 65 و 77 و جورجینیو در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی برای قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان گلزنی کردند تا این تیم با 25 امتیاز صدرنشین جدول بماند.

برنتفورد در شبی که ستاره ایرانی اش سامان قدوس را در دقیقه 58 به جای فرانک اونیکا به میدان فرستاد، با نتیجه 3 بر یک به میزبان خود تیم برنلی باخت. قدوس در دقیقه 79 تنها گل تیم میهمان را به زیبایی به ثمر رساند.

در دیگر بازی تیم واتفورد با یک گل به میهمان خود تیم ساوتهمپتون باخت. تنها گل این بازی را چی آدامز در دقیقه 20 برای قدیس ها به ثمر رساند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 20 به وقت تهران تاتنهام میزبان منچستریونایتد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1195

به "لیگ برتر انگلیس، پیروزی چلسی، توقف لیورپول و باخت خانگی منچسترسیتی در شب گلزنی قدوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، پیروزی چلسی، توقف لیورپول و باخت خانگی منچسترسیتی در شب گلزنی قدوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید