لنوو مانیتوری با وضوح 4K عرضه کرد

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، نمایشگر 31.5 اینچی لنوو طوری طراحی شده که از سه طرف لبه بسیار باریک و نامحسوسی دارد. نرخ کنتراست ابزار نیز 1000:1 است.

لنوو مانیتوری با وضوح 4K عرضه کرد

درخشندگی مانیتور نیز 350nit و رفرش ریت آن نیز 60 هرتز اعلام شده است. همچنین نمایشگر مذکور از فناوری Freesync شرکت AMD نیز پشتیبانی می کند تا هنگام بازی رایانه ای تجربه ای روان برای کاربر فراهم کند. FreeSync یک فناوری همگام سازی تطبیقی برای نمایشگرهای LCD و OLED است که از پاره شدن صفحه (نمایش همزمان چند فریم) و اختلال در نمایش محتوا جلوگیری می کند.

علاوه بر آن این ابزار نمایشگر ایده آل برای افرادی است که تمایل دارند لپ تاپ هایشان را به آن متصل کنند. مانیتور مذکور دارای چند پورت مختلف مانند پورت دیسپلی 1.2، پورت HDMI2.0، یواس بی سی Gen1، جک هدفون 3.5 میلیمتری و 4 پورت یو اس بی 3.2Genاست.

یکی از ویژگی های جالب دستگاه آن است که می تواند با کمک یو اس بی سی 75 وات برق برای لپ تاپ فراهم کند. به این ترتیب مانیتور برای کاربرانی مجذوب کننده خواهد بود که تمایل دارند بدون نگرانی درباره باتری یا اتصال دهنده های اضافی دیگر لپ تاپ شان را به طور مستقیم به آن وصل و همزمان کار کنند.

در کنار این موارد در مانیتور بلندگوی 3 واتی نصب شده و وزن آن 6.8 کیلوگرم است. قیمت دستگاه در چین 1999 یوان(316 دلار) اعلام شده است. البته نمایشگر مذکور از جولای 2021 میلادی در بازارهای دیگر عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1334

به "لنوو مانیتوری با وضوح 4K عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو مانیتوری با وضوح 4K عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید