فوری: بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش میهن دی ال، دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در جلسه یک ساعت و نیمه ای که با رضا درویش داشت به اختلاف نظر شکل گرفته خاتمه داد و به کار در این تیم ادامه خواهد داد.

فوری: بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند که چندی پیش برای دریافت مطالبات خود با مدیران پرسپولیس به اختلاف نظر برخورده بود و دو اخطار نیز به باشگاه ارسال نموده بود تا شایعه فسخ قراردادش جدی گردد، در جلسه ای که امروز با رضا درویش برگزار گردید، به این اختلاف سرانجام داد و کار را در فصل آینده نیز در جمع سرخپوشان دنبال خواهد نمود.

بیرانوند که به واسطه عملکرد موفقی که در سرانجام فصل داشت، بعضی آپشن های در دسترس وی فعال شده بود، در مذاکره ای که با باشگاه داشت خواستار پرداخت آن شده بود.

موضوعی که به علت مسائل مالی باشگاه پرسپولیس قابل اجرایی در آن بازه زمانی نبود و همین مسئله عاملی شد تا او ضمن ارسال دو اخطار در مقاطع مختلف، خواستار آنالیز این مسئله و پرداخت کامل مطالبات خود گردد و در آستانه فسخ قرارداد قرار گرفته بود.

در این مذاکره 90 دقیقه ای طرفین به نتیجه مطلوب برای شیوه دریافت مطالبات و ادامه همکاری دست یافتند تا گلر شماره یک پرسپولیس به کار خود در فصل آینده در این تیم ادامه دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1569

به "فوری: بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوری: بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید