عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مهمترین طرح مثلث مالی این شهرستان

به گزارش میهن دی ال، فرماندار جوین گفت: شروع عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مستقر در جوین با سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد ریال مهمترین طرح مثلث مالی این شهرستان است.

عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مهمترین طرح مثلث مالی این شهرستان

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش از ، حسین جمشیدی فرماندار جوین گفت: ساخت مرحله دوم این کارخانه فولاد یکی از تفاهم نامه های اجرای طرح مثلث توسعه مالی استاندار خراسان رضوی است که در دهه فجر سال جاری عملیات احداث آن شروع می گردد.

او توضیح داد: مرحله نخست واحد کارخانه فراوریی پارس فولاد سبزوار اردیبهشت پارسال با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید که برای آن پنج هزار و 20 میلیارد ریال شامل سه هزار و 740 میلیارد ریال و 32 میلیون یورو سرمایه گذاری شده است.

فرماندار جوین گفت: این واحد فراوریی که یکی از طرح های بزرگ فولادی کشور است سالانه افزون بر 800 هزار تن آهن اسفنجی فراوری می نماید.

جمشیدی اضافه نمود: به منظور اجرای طرح مثلث توسعه مالی با مساعدت هلدینگ مالی پارسیان به عنوان مشخص مالی شهرستان جوین هفت سند همکاری با سرمایه گذاری 40 هزار و 730 میلیارد ریال در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی اجرا می گردد.

جوین در 310 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 75

به "عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مهمترین طرح مثلث مالی این شهرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه پارس فولاد سبزوار مهمترین طرح مثلث مالی این شهرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید