طاهری:حرف زدن برای قهرمانی زود است، سلیمی: کم تجربه هستیم

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران، سومین و آخرین دیدار از دومین روز دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور امروز چهارشنبه 21 آبان ماه ما بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و کیمیا کاشت کردستان برگزار شد. نیمه اول این دیدار با نتیجه 19 بر 13 به سود شاگردان محسن طاهری دنبال شد. در نهایت تیم فولاد توانست با نتیجه 35 بر 24 برنده این مسابقه شود.

طاهری:حرف زدن برای قهرمانی زود است، سلیمی: کم تجربه هستیم

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خصوص دومین برد شاگردانش در دور رفت لیگ برتر گفت: کیمیا کاشت کردستان تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده اما با این وجود تیمی جنگنده است.

وی افزود: بچه های ما بعد از سه مسابقه دور اول بازی قابل قبولی از خود ارائه کردند. من در سه بازی اول کنار آنها نبودم در حقیقت کرونا گرفته بودم و نتوانستم کنار تیم باشم و این اولین بازی رسمی بود که تیم را همراهی کردم.

طاهری گفت: باخت اول ما به تیم شوک وارد کرد ما نباید آن بازی را می باختیم و همین باعث شد تا بچه ها به هم ریختند. بازی های اول و دوم ما سنگین بود و امیدوارم بتوانیم آن باخت ها را جبران کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم سپاهان به سکو هم فکر می کند یا نه؟، گفت: الان حرف زدن برای قهرمانی خیلی زود است. همه تیم ها قطعاً برای جایگاه خوب می جنگند.

ناصر سلیمی سرمربی تیم هندبال کیمیا کاشت کردستان در خصوص بازی خوب شاگردانش در نیمه اول و از دست دادن شرایط خوب بازی در نیمه دوم گفت: بچه های ما کمی کم تجربه هستند و در لحظات بسیار حساس عنان بازی را از دست می دهند. متأسفانه یکی از بچه های خوب ما دچار کرونا شد آن هم در شرایطی که همه برنامه تاکتیکی ما روی پخش بود و وی الان همراه تیم ما نیست.

وی ادامه داد: تیم سپاهان تیم با سابقه و خوبی است و کادر بسیار خوبی دارد. ما می دانستیم بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. به نظرم بازی در شرایط هر دو تیم عادلانه بود.

سرمربی تیم کیمیا کاشت که تیمش یک مساوی و سه باخت در لیگ برای خود ثبت کرده است گفت: همان طور که می دانید گروه ما گروه مسئله ای است. سپاهان سابقه طولانی در لیگ دارد و می توان گفت بالاترین استخوان بندی هندبال کشور را دارد با این وجود دو باخت داشته و انتظار اینکه باز هم دو باخت دیگر را تجربه کند زیاد است.

وی بیان نمود: دو تیم دیگر گروه و تیم ما هم کم تجربه است. معتقدم سه تیم اول لیگ از همین گروه بیرون می آید. حتی تیم اول گروه بازنده ها نیز از همین گروه خواهد بود. به نظرم تیم های گروه اول شانسی برای سکو رفتن ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 619

به "طاهری:حرف زدن برای قهرمانی زود است، سلیمی: کم تجربه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری:حرف زدن برای قهرمانی زود است، سلیمی: کم تجربه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید