صعود دانشجویان گیلانی به فینال مسابقات مناظره وزارت تعاون

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران/گیلان مسابقات فینال مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون بین تیم های سردار جنگل از گیلان و فراز برگزار خواهد شد.

صعود دانشجویان گیلانی به فینال مسابقات مناظره وزارت تعاون

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون؛ فرصت ها و چالش ها از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

مرحله مقدماتی این مسابقات در دهه آخر شهریورماه با حضور 16 تیم و مرحله نیمه نهایی در دهه اول مهرماه برگزار گردید و تیم سردار جنگل از استان گیلان در مجموع با هشت برد و یک مساوی به فینال راه یافت.

کیارش اخوان، امیرحسین ابراهیمی، پویا قلی پور و ایمان رنجکش اعضای تیم سردار جنگل هستند.

محورهای مناظرات شامل تعامل تعاونی ها با اقتصاد جهانی، افزایش بهره وری در اتاق ها، اتحادیه ها و تعاونی ها، نظام جامع نظارت و ارزیابی اتاق ها، یاری به ارتقای سطح کیفی و توانمندسازی اتحادیه ها و تعاونی ها، ترویج و توسعه فرهنگ تعاون با استفاده از ابزارها و رسانه های عمومی و استفاده از ظرفیت های قانونی اتاق تعاون برای بهبود فضای کسب و کار است.

مسابقات فینال و رده بندی نیز به ترتیب بین تیم های سردار جنگل و فراز و فطرت و در سنگر آزادی همزمان با هفته پایانی مهرماه به میزانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت دریافت متن مناظرات می توانند به سایت سازمان دانشجویان به نشانی isojd.ac.ir و جهت دیدن فیلم کامل مناظرات به صفحه اینستاگرام مرکز گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی به نشانی irandebate مراجعه نمایند.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این تیم سردار جنگل متشکل از کیارش اخوان، رضا نادم، پویا قلی پور، طاها محمودی و ایمان رنجکش در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شرکت کردند و در مراحل استانی و منطقه ای پیروز به کسب مقام اول و در مرحله کشوری پیروز به کسب مقام سوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 554

به "صعود دانشجویان گیلانی به فینال مسابقات مناظره وزارت تعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود دانشجویان گیلانی به فینال مسابقات مناظره وزارت تعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید