شکست آمریکا در سیاست های مهاجرتی به بُرد کانادا یاری می نماید

به گزارش میهن دی ال، متخصصان آموزشی معتقدند سیاست های جدید کانادا باعث افزایش مهاجرت استعدادهای دانشگاهی و تحقیقاتی به این کشور می گردد.

شکست آمریکا در سیاست های مهاجرتی به بُرد کانادا یاری می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه های دنیا گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از تایمز هایر اجوکیشن، سیاست های مهاجرتی آمریکا باعث شده است که بسیاری از دانشگاهیان و دانشمندان بین المللی به کانادا بروند.

مدیران دانشگاه های کانادایی بر این باور هستند که اتخاذ سیاست های گسترده تر برای جذب دانشمندان خارجی می تواند استعدادهای بیشتری را به دانشگاه های کانادا جذب کند.

سیاست های مهاجرتی دولت کانادا برای دانشمندان و دانشگاهیان فرصتی فراهم می نماید تا جریان جذب استعدادهای درخشان در این کشور ادامه پیدا کند.

به گفته پائول دیویدسون رئیس انجمن دانشگاه های کانادا، قرار است 200 میلیون دلار کانادا روی خدمات مهاجرتی سرمایه گذاری کند. خدمات مهاجرتی که ماه گذشته در بودجه دولت فدرال کانادا مطرح شد؛ برنامه ای برای استقبال و حمایت از دانشمندان و دانشگاهیان خارجی است. انجمن دانشگاه های کانادا شامل 96 مؤسسه آموزش عالی در این کشور می گردد.

قرار است مبلغ 78.6 میلیون دلار کانادا برای بهبود پردازش ویزاهای کاری و درسی در این کشور اختصاص بگیرد که شامل اقداماتی همچون ایجاد واحدی برای رسیدگی به درخواست دانشمندان و دانشگاهیان خارجی می گردد.

وجود چنین خدمات ویژه ای برای دانشمندان و دانشگاهیان باعث سرعت بخشیدن به فرایند مهاجرت خانواده های این افراد به کانادا می گردد. این امر نشان می دهد که کانادا برای کسب وکار به روی دانشمندان خارجی باز است.

4007/4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 204

به "شکست آمریکا در سیاست های مهاجرتی به بُرد کانادا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست آمریکا در سیاست های مهاجرتی به بُرد کانادا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید