شهر ویتیر آلاسکا؛ منطقه ای به اندازه یک مجتمع مسکونی!

به گزارش میهن دی ال، شهر ویتیر آلاسکا به اندازه یک مجتمع مسکونی است در این شهر نزدیک 300 نفر زندگی می نمایند و همه در یک آپارتمان 14 طبقه زندگی می نمایند.

شهر ویتیر آلاسکا؛ منطقه ای به اندازه یک مجتمع مسکونی!

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در این ساختمان 14 طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد. این شهر زمانی جالب می گردد که ببینیم همه مردم حتی قاچاقچی ها هم در داخل ساختمان هستند و در کنار هم زندگی خوبی دارند.مردم این شهر که به نام ویتیر شناخته می گردد و در آلاسکا قرار گرفته است به طور عجیبی در یک ساختمان دورهم جمع شده اند.

این ساختمان به نام شهر عمودی معروف شده است چرا که هیچ کس برای کارهای خود حتی احتیاج نیست از ساختمان خارج گردد مگر قصد سفر به شهری دیگر را داشته باشد.

در شهر ویتیر آلاسکا، نزدیک 300 نفر زندگی می نمایند

به نظر دلیل اصلی این حرکت مردم شهر دوردست بودن شهرشان است. این منطقه میان دریا و کوه ها قرار گرفته است و گاهی بادهایی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می وزد و زمستان ها ارتفاع برف می تواند به بیش از 7 متر برسد. از این رو منطقی به نظر می رسد که ببینیم همه ساکنان تصمیم گرفته اند در خانه ای محکم ولی متمرکز زندگی نمایند.

از دیگر عجایب این خانه وجود چند اتاق برای جهانگرد ها و مهمانان است. همچنین برای رسیدن به مدرسه که یک ساختمان دقیقا پشت برج است همه باید از تونل های زیر زمینی استفاده نمایند که بین و ساختمان کشیده شده است.

در شهر ویتیر آلاسکا، همه در یک آپارتمان 14 طبقه زندگی می نمایند

در شهر ویتیر آلاسکا، گاهی بادهایی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می وزد

در شهر ویتیر آلاسکا،، زمستان ها ارتفاع برف می تواند به بیش از 7 متر برسد

این شهر به اندازه یک ساختمان عظیم و شلوغ است

در این ساختمان 14 طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد

منبع: گردشبان
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 168

به "شهر ویتیر آلاسکا؛ منطقه ای به اندازه یک مجتمع مسکونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر ویتیر آلاسکا؛ منطقه ای به اندازه یک مجتمع مسکونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید