شبکه ای بین المللی از فعالان حوزه زیست فناوری شکل می گیرد

به گزارش میهن دی ال، رویداد بین المللی و آنلاین ویناپ جشنواره ای با مجموعه ای از رویداد های آنلاین برای شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری درجهت شبکه سازی بین المللی و فرصتی برای عرضه محصولات و خدمات آن ها برگزار می گردد.

شبکه ای بین المللی از فعالان حوزه زیست فناوری شکل می گیرد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، رویداد ویناپ جشنواره ای با مجموعه ای از رویداد های آنلاین برای شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری برای شبکه سازی بین المللی و فرصتی برای عرضه محصولات و خدمات آن ها است. در این جشنواره جهانی که به نوعی عظیم ترین رویداد مذاکره تجاری حوزه سلامت محسوب می گردد، بیش از یک هزار نفر از سراسر جهان شرکت می نمایند. حضور در این جشنواره توانمندی صادراتی شرکت ها و تناظریابی تخصصی آن ها را بالا می برد. شبکه سازی میان فعالان حوزه زیست فناوری هدفی است که این رویداد دنبال می نماید.

کارگزار تخصصی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امکاناتی، چون فراهم کردن شرایط دسترسی برخط همه شرکت نمایندگان در این رویداد و اشتراک گذاری اطلاعات، امکان سرمایه گذاری و جذب سرمایه و ایجاد شرایط مناسب برای همکاری های علمی دوجانبه.

این رویداد از امروز 8 اردیبهشت ماه شروع شده است و تا بیست و دوم همین ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://biodc.isti.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 974

به "شبکه ای بین المللی از فعالان حوزه زیست فناوری شکل می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه ای بین المللی از فعالان حوزه زیست فناوری شکل می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید