سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان

به گزارش میهن دی ال، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان امور مالیاتی کشور، فردا برای آنالیز مسائل مالیاتی فعالان مالی به کرمان سفر می نماید.

سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان

به گزارش خبرنگار از ، محمد رضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو پیگیری های فعالان مالی برای حل مسائل و مسائل مالیاتی و نشست با آن ها از پارسا، رییس سازمان امور مالیاتی کشور دعوت به عمل آمده تا در روز پنجشنبه 19 تیرماه، موضوعات و موارد فعالان مالی در کرمان را مورد آنالیز و پیگیری قرار دهد.

او درباره برنامه های سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان، اضافه کرد: نشست با مدیران و کارکنان پرسنل سازمان مالیاتی و تجلیل از زحمات و مدیران استان کرمان، نخستین برنامه او است.

پور ابراهیمی توضیح داد: پارسا، عصر فردا در نشست مشترک با رییس کمیسیون مالی مجلس، فعالان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف شرکت و مسائل و مسائل مالیاتی را آنالیز خواهد نمود.

او بیان داشت: جمع بندی مباحث در حوزه تصمیم گیری برای مسائل مالیاتی فعالان مالی استان کرمان در تهران به وسیله کمیسیون مالی مجلس در دستور کار قرار می گیرد.

رییس کمیسیون مالی مجلس اضافه کرد: برگزاری این نشست ها به حل مسائل و گره گشایی موضوعات در دو حوزه توافق بر پاره ای از قوانین و مقرارت مالیاتی و اعمال نظارت ها برای بهبود عملکرد سازمان مالیاتی در مورد شفافیت اطلاعات یاری می نماید.

او گفت: تجلیل از فعالان مالی خوش حساب مالیاتی و مودیانی که بهترین عملکرد را در حوزه مالیاتی داشتند از دیگر برنامه های سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به استان کرمان است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 417

به "سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رییس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید