ستاره پرسپولیس دیگر مجذوب کننده نیست! ، استعداد سرخ ها در غبار

به گزارش میهن دی ال، بازیکن پرسپولیس هیچ نشانی از پدیده مجذوب کننده 3فصل قبل ندارد.

ستاره پرسپولیس دیگر مجذوب کننده نیست! ، استعداد سرخ ها در غبار

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بعد از توقف برابر ذوب آهن، هیچ بازیکنی در پرسپولیس به مقدار مهدی عبدی تحت فشار قرار نگرفت. او با خودخواهی برترین موقعیت تیمش برای گلزنی را از دست داد و طبیعی بود که مورد انتقاد قرار بگیرد. داستان عبدی اما فراتر از اینهاست. از دست دادن یک یا دو فرصت یا حتی ضعیف بودن در چند بازی ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید اما مهاجم مازندرانی پرسپولیس مدت هاست افول نموده. آنچه در خصوص او بیش از هر چیز دیگری به چشم می آید، سستی و کاهلی در زمین است؛ طوری که انگار عبدی را به زور برای فوتبال بازی کردن آورده اند و خودش هیچ رغبتی به این کار ندارد. مدت هاست که از ضعف عبدی در پرسینگ و آمار پایین دوندگی های این بازیکن انتقاد می گردد، اما هنوز در او عزمی برای حل این مشکل به چشم نمی خورد.

فوتبال امروز جهان طوری است که در آن واقعا همه بازیکنان باید دوندگی بالا داشته باشند و شاید تنها بازیکن معاف از دویدن در کل جهان لیونل مسی باشد(!) با این حال داستان این روزهای عبدی حتی با مهاجمان ایستا و فرصت طلب هم فرق دارد. در گذشته بازیکنانی داشتیم که فقط درون محوطه جریمه کمین می کردند و از فرصت های پیش آمده سود می بردند، اما نسخه فعلی عبدی حتی در این زمینه هم پیروز نیست. اگر قرار باشد او ندود، به تیمش یاری نکند و برترین موقعیت بازی را هم با خودخواهی از دست بدهد، طبیعی است که عملکردش جای دفاع نداشته باشد.

آنچه مسلم است اینکه عبدی استعداد زیادی دارد، در غیراین صورت تعدادی از مهم ترین گل های این سالیان پرسپولیس را به ثمر نمی رساند. حتی نوع گل هایی که او می زند هم از نبوغ این بازیکن حکایت دارد؛ مهاجمی که می تواند با یک تو سر توپ به موقع 2مدافع را محو کند یا از فاصله نزدیک توپ را زیر طاق بزند. با این حال به نظر می رسد او کار را ول نموده و دیگر دل و دماغ کافی برای پیشرفت ندارد. قطعا در این فرایند کادر فنی هم مقصر است، چرا که نتوانسته جلوی نزول این بازیکن را بگیرد. هر چه هست عبدی با این شرایط نباید منتظر روزهای خوب باشد؛ به ویژه که لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس هم به زودی به تیم اضافه خواهد شد، مثل حامد پاکدل و امید عالیشاه که با برطرف مصدومیت و محرومیت جا را برای این بازیکن تنگ تر خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1426

به "ستاره پرسپولیس دیگر مجذوب کننده نیست! ، استعداد سرخ ها در غبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس دیگر مجذوب کننده نیست! ، استعداد سرخ ها در غبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید