سازمان لیگ: امکان تغییر برنامه مسابقات مقدماتی جام جهانی وجود دارد، فعلا فقط هفته بیست و دوم لغو شده است

به گزارش میهن دی ال، در جلسه ای که روز گذشته برگزار گشت مدیریت بحرمان کشور تشخیص داد که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشیم. ما هم طبق روال کمک را وظیفه خودمان می دانیم. جان مردم اهمیت زیادی دارد و طبق دستور مبارزه با کرونا این هفته را تعطیل کردیم تا در اطلاعیه بعدی در خصوص ادامه مسابقات فرایند این قضیه را اطلاع رسانی کنیم.

سازمان لیگ: امکان تغییر برنامه مسابقات مقدماتی جام جهانی وجود دارد، فعلا فقط هفته بیست و دوم لغو شده است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در جلسه روز شنبه AFC تمامی مسابقات و زمان برگزاری آنها در آسیا مورد بررسی قرار می گیرد و ممکن است مسابقات مقدماتی جام دنیای تغییر کند.

به گزارش فارس، سهیل مهدی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم در مورد اینکه چه شد که تصمیم به تعطیلی مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر گرفتند گفت: همانطور که در اطلاعیه های قبلی اعلام شد ما در اختیار کمیته مبارزه با کرونا هستیم.

وی اضافه کرد: در جلسه ای که روز گذشته برگزار گشت مدیریت بحرمان کشور تشخیص داد که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشیم. ما هم طبق روال کمک را وظیفه خودمان می دانیم. جان مردم اهمیت زیادی دارد و طبق دستور مبارزه با کرونا این هفته را تعطیل کردیم تا در اطلاعیه بعدی در مورد ادامه مسابقات فرایند این قضیه را اطلاع رسانی کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که تعیین نیست که مسابقات تا کی تعطیل است گفت: ما فعلا این هفته را دستور داریم که تعطیل کنیم اما طی روزهای آینده حتما در این زمینه اطلاع رسانی می کنیم که باشگاه ها و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.

مهدی در مورد اینکه احتمال دارد تا خاتمه اسفند ماه مسابقات برگزار نشود توضیح داد: اجازه بدهید در این زمینه فعلا واکنشی نداشته باشیم اما ما برنامه ها را به شکلی تنظیم می کنیم که اولویت جان مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد دغدغه سازمان لیگ تاریخ خاتمه این مسابقات است، مطرح نمود: همانطور که می دانید لیگ قهرمانان آسیا هم به حالت تعلیق در می آید و روز شنبه هم جلسه AFC بسیار تعیین کننده خواهد بود. حتی رئیس فدراسیون دنیای هم ادعا کرد جان ورزشکاران و مردم از همه چیز اهمیت بیشتری دارد. به نظرم به طور کلی رویدادهای فوتبال در آسیا و حتی دنیا یک مقدار از نظر برگزاری دچار مشکل خواهد شد.نهایت تلاش ما این است که حتما لیگ را برگزار کنیم اما با نظر ستاد مبارزه با کرونا.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد شایعه مبتلا شدن برخی بازیکنان به کرونا در لیگ های دسته اول و دوم گفت: من با خلیلیان صحبت کردم و هیچوگنه مورد رسمی و ثبت شده ای نداشتیم و اگر هم بوده شبه هایی بوده که بیشتر به سرماخوردگی منجر شده است.

مهدی در مورد زمان آغاز کار تیم ملی توضیح داد: من شنیدم مسابقات مقدماتی جام دنیای ممکن است جا به جا شود، در جلسه روز شنبه AFC تمامی مسابقات و زمان برگزاری آنها مورد بررسی قرار می گیرد، در مورد تیم ملی نظر دقیق را نمی توانم ارائه کنم اما ممکن است این برنامه جا به جا شود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 158

به "سازمان لیگ: امکان تغییر برنامه مسابقات مقدماتی جام جهانی وجود دارد، فعلا فقط هفته بیست و دوم لغو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ: امکان تغییر برنامه مسابقات مقدماتی جام جهانی وجود دارد، فعلا فقط هفته بیست و دوم لغو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید