روشی ساده برای مقابله با کرونا در منزل

به گزارش میهن دی ال، مقابله با ویروس کرونا در منزل با انجام راه حلی ساده امکان پذیر است.

روشی ساده برای مقابله با کرونا در منزل

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، موج شیوع ویروس کرونا گسترده تر از حد انتظار بوده و این موضوع باعث نگرانی اضطراب و استرس در سطح جامعه شده است به گونه ای که بسیاری از اشخاص در فضای مجازی اعلام نموده اند بارها دچار این حس شده اند که مبتلا به ویروس کرونا هستند و این موضوع ناخواسته باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می گردد.

سلامت روان برای مقابله با ویروس کرونا اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه اضطراب ناخودآگاه باعث ترشح بعضی هورمون ها در بدن می گردد که این هورمون ها پالس هایی را به مغز ارسال می نمایند که موجب تضعیف قوای بدنی در مقابله با بیماری ها می گردد و بیشتر در معرض ویروس کرونا قرار خواهیم گرفت.

با بسته شدن مجموعه های ورزشی و توصیه به ماندن در خانه به دلیل انتشار ویروس کرونا انجام فعالیت های ورزشی با رعایت نکات بهداشتی موجب می گردد تا از لحاظ روحی در شرایط مساعدی قرار بگیریم و بتوانیم با انجام ورزش های روحیه بخش میزان سلامت جسمانی و روانی خود را افزایش دهیم. ورزش موجب می گردد تا روحیه انسان برای مواجهه و مقابله با بیماری به طور محسوسی افزایش یابد در واقع انسانی که می تواند روزانه بیش از یک ساعت ورزش کند دارای جرئت و جسارت بیشتری برای ایستادگی در مقابل ویروس کرونا و سایر بیماری ها می گردد.

با توجه به اینکه سرعت انتقال ویروس کرونا فراتر از حد انتظار است و باید با مدیریت صحیح رفتار استرس و اضطراب را پایین آوریم احتیاج به این است که با حداقل روزانه 15 دقیقه ورزش شرایط ایمنی بدن را به سمتی ببریم که بتواند از لحاظ عضلانی قدرت بیشتری پیدا کند و با توجه به اینکه انسان سالم ناخواسته علاقه به چالاکی و سرحال بودن را دارد می تواند به مرور زمان ورزش روزانه خود را از 15 دقیقه بیشتر کند تا دارای قوای جسمانی بیشتری گردد و با بالاتر رفتن سطح تندرستی بدن در مواجهه با ویروس کرونا احتمال ابتلا به آن به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد نمود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 149

به "روشی ساده برای مقابله با کرونا در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشی ساده برای مقابله با کرونا در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید