روسیه اوج شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است

به گزارش میهن دی ال، مقامات مسئول در روسیه با توجه به ادامه فرایند رو به کاهش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا، ابراز امیدواری می نمایند که این کشور توانسته بدترین سناریوی شیوع این بیماری را دیگر پشت سر بگذارد.

روسیه اوج شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، آنا پاپووا رئیس سازمان فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه خاطرنشان کرد که این کشور دیگر توانسته موج افزایش شیوع بیماری کوودی-19 را متوقف کند.

وی شب گذشته در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی گفت: من در اینجا خیلی در مورد ارزیابی خود از اوضاع دقت می کنم. ولی باید بگویم که در حال حاضر ما رشد شیوع ویروس کرونا در کشور را متوقف نموده ایم. اکنون حدود یازده روز است که ما دیگر شاهد افزایش بی رویه ابتلا به این بیماری نبوده و نرخ رشد بسیار پایین است.

سرگئی سوبیانین شهردار مسکو نیز در یک برنامه تلویزیونی به ساکنین این شهر مژده داد که اوج شیوع عفونت ویروس کرونا در پایتخت دیگر سپری شده است و در سایه کوشش های مشترک، این موفقیت حاصل شده تا بدترین سناریو در این رابطه پشت سر گذاشته گردد.

وی در عین حال یادآور شد که برحی محدودیت ها در مسکو، تا زمانی که واکسن ویروس کرونا قابل استفاده نشده باشد، همچنان باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش روز پنج شنبه ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، با وجود اینکه تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 در این کشور به 379 هزار و 051 مورد افزایش یافته، طی روز گذشته 8 هزار و 785 بیمار مبتلا بهبود یافتند، در حالیکه 8 هزار و 371 مورد جدید عفونت تشخیص داده شده است. این چندمین روز متوالی است که تعداد موارد بهبود از تعداد ابتلای جدید به ویروس کرونا در روسیه فراتر رفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 343

به "روسیه اوج شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه اوج شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید