تور فرانسه ارزان: ملاقات نماینده سعودی در سازمان های بین المللی با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین

به گزارش میهن دی ال، نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی به طور جداگانه با نمایندگان آمریکا و فرانسه و روسیه در مذاکرات وین ملاقات و رایزنی کرد.

تور فرانسه ارزان: ملاقات نماینده سعودی در سازمان های بین المللی با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، شبکه سعودی العربیه گفت که عبدالله بن خالد بن سلطان، نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز(آدینه) با رابرت اقتصادی، مامور ویژه وزارت خارجه آمریکا در ایران ملاقات و رایزنی کرد.

این شبکه بعلاوه گفت که نماینده عربستان روز گذشته نیز با فیلیپ ایریرا، رئیس هیات مذاکره کننده فرانسه در وین ملاقات و گفت وگو نموده است.

عبدالله بن خالد بن سلطان به طور جداگانه با میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در وین نیز ملاقات و درخصوص آخرین تحولات مذاکره با ایران درخصوص برنامه هسته ای رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، نماینده عربستان در سازمان های بین المللی پیش از این تاکید نموده بود که کشورش مذاکرات وین و نتایج نشست ها را از نزدیک دنبال می نماید.

وی گفته بود: عربستان بر حمایت مداوم خود از تمامی کوشش های بین المللی در راستای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید می نماید و خواهان عدم از دست دادن فرصت برای رسیدن به راه حلی است که امنیت و ثبات منطقه را حفظ کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1262

به "تور فرانسه ارزان: ملاقات نماینده سعودی در سازمان های بین المللی با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: ملاقات نماینده سعودی در سازمان های بین المللی با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید