دشتی: شرایطم در ذوب آهن خوب بود ولی دوست داشتم با قلعه نویی کار کنم

به گزارش میهن دی ال، وینگر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: یکی از دلایل مهم حضورم در گل گهر این بود که دوست داشتم با امیر قلعه نویی کار کنم.

دشتی: شرایطم در ذوب آهن خوب بود ولی دوست داشتم با قلعه نویی کار کنم

علی دشتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط گل گهر در آستانه هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر گفت: ما در تعطیلی مسابقات بدنسازی کردیم و تمرینات تاکتیکی خوبی را هم انجام دادیم. خوشبختانه همه بچه ها سرحال هستند و بازی محبت آمیز هم انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. البته اولین بازی بعد از هر تعطیلی برای همه تیم ها سخت است، ولی ما کوشش می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم با شکست دادن ماشین سازی برای ادامه بازی ها روحیه بالایی بگیریم.

دشتی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند گل گهر نتایج خوبی در لیگ سال جاری نگرفته است، توضیح داد: این تیم فصل گذشته در آستانه سقوط قرار داشت و نباید توقعات غیرمنطقی داشته باشیم. البته یک دلیل باعث شده که توقعات از گل گهر خیلی زیاد باشد و آنهم حضور امیر قلعه نویی در این تیم است. ایشان در هر تیمی باشد همه توقع قهرمانی یا کسب سهمیه دارند. من معتقدم گل گهر بد نتیجه نگرفته است و با کسب دو سه برد قطعاً به بالای جدول می رسیم، چون فاصله امتیازها کم است.

وینگر تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب آهن را ترک کرد؟، گفت: من شرایط خیلی خوبی در این تیم داشتم و بعضی مسائل در نهایت باعث جدایی ام. وقتی پیشنهاد گل گهر به من رسید در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم، چون دوست داشتم با امیر قلعه نویی کار کنم. ضمناً مسائل خانوادگی هم روی تصمیمم تأثیرگذار بود. امیدوارم در گل گهر عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 880

به "دشتی: شرایطم در ذوب آهن خوب بود ولی دوست داشتم با قلعه نویی کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشتی: شرایطم در ذوب آهن خوب بود ولی دوست داشتم با قلعه نویی کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید