دامن ها را چگونه ست کنیم؟

به گزارش میهن دی ال، همه شما خانم ها احتمالا حداقل دو دامن در کمد لباستان دارید. ست کردن دامن اصولی دارد که برای شیک بودن باید این اصول را رعایت کنید.

دامن ها را چگونه ست کنیم؟

دامن یکی از بخش های مهم لباس است که مطمئنا مدل های فراوانی دارد، دامن های ورزشی، دامن ترک، دامن های نامتقارن، گره ای یا لنگی از انواع دیگر دامن هستند اما اگر می خواهید چند دامن کاربردی در کمدتان داشته باشید در این مطلب از خبرنگاران با موضوع ست کردن انواع دامن همراه ما باشید.

ست کردن انواع دامن

دامن راسته دکمه دار

اگر دوست دارید در استایل روزمره خودتان از دامن بهره ببرید دامن های راسته دکمه دار می توانند انتخاب مناسبی باشند. ست این دامن که معمولا از جنس پارچه های کتان یا جین هستند با مانتو می تواند تیپ کژال شما را حفظ کند. در فصل های سرد سال می توانید از این دامن با جوراب شلواری های ضخیم بهره ببرید و با اضافه کردن یک جفت بوت ساقدار بلند با خیال راحت به مکان های عمومی بروید.

دامن کلوش

دامن کلوش از انواع دامن هایی است که در بین خانم ها هوادار بسیار دارد، اغلب پارچه بسیار زیادی در دوخت این دامن مورد استفاده قرار می گیرد . دور کمر جمع می گردد و به این علت که آزاد و گشاد است، شما می توانید به راحتی از آن در محیط های روزانه بهره ببرید. کافیست دامن کلوش را از کمد بیرون بیاورید و با یه کت اندامی کوتاه ست کنید، ست بلوزهای اورسایز با دامن کلوش هم در سال های اخیر بسیار ترند هستند و ظاهر شما را اسپرت تر می نمایند.

دامن پلیسه

پارچه پلیسه طرح بسیار محبوبی بین انواع پارچه ها است و به همین علت هر خانمی باید حداقل یک دامن پلیسه در کمد خود داشته باشد. مدل دامن های به شکل A برترین مدل برای ترکیب با پارچه پلیسه هستند. خط های عمودی در دامن پلیسه باعث می گردد قد شما بلندتر به چشم بیاید پس اگر دوست دارید قد بلند به نظر برسید، حتما یک دامن پلیسه با قد زیر زانو در کمد خود داشته باشید.

دامن پفی

از نام این مدل دامن کاملا پیداست که بیش از هر دامن دیگری، مناسب مهمانی ها است. دامن پفی پرهوادارترین دامن برای لباس عروس و لباس های شب و انواع مرنام های جشن و شادی است اما با انتخاب زیرکانه قد دامن، شما می توانید از این دامن استایل کاملا دخترانه ای بسازید. هر چه قد دامن کوتاه تر باشد، برای مرنام های خودمانی تر مثل تولد و غیره مناسب تر است و تیپ شما دخترانه تر می گردد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب استایلی متفاوت با دامن شلواری را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1382

به "دامن ها را چگونه ست کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامن ها را چگونه ست کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید