خوش رنگ و لعاب ترین صبحانه های دبی

به گزارش میهن دی ال، یکی از لذت مجذوب کننده ترین بخش های هر تورمسافرتی مربوط می گردد به رستوران گردی ها، کافه گردی ها و به طور کل تمام آن نقاطی که به علت سرو و ارائه خوش مزه ترین طعم ها معروفیت دارند. این جریان از یک طرف موجب می گردد که با فرهنگ و سنت های غذایی منطقه آشنا شوید و از جهت دیگر اوقات خوشی را در طول تورمسافرتی خود بگذرانید. دبی از آن شهرهایی است که معروفیتی خاص در این حوزه دارد. خبرنگاران در این مقاله معروف ترین صبحانه های شهر دبی را معرفی خواهد نمود. با ما همراه باشید.

خوش رنگ و لعاب ترین صبحانه های دبی

1) Craft Café

به طور حتم این کافه یکی از خوش رنگ و لعاب ترین سینی های صبحانه را به شما ارائه خواهد داد. منوی صبحانه این کافه متنوع و مجذوب کننده است. می توانید هرآنچه که با ذائقه شما سازگار تر است را سفارش دهید و از طعم فوق العاده و تزئینات خوش رنگ و هیجان انگیز صبحانه های کرفت کافه بهره مند شوید. منوی صبحانه این کافه هفت روز هفته در اختیار گردشگران توردبی قرار می گیرد . معروف ترین صبحانه کرفت کافه تلفیقی است از آواکادو، نان تست و تخم مرغ که شهرتی ویژه را در این کافه معروف به خود اختصاص داده است.

2) D&A

در این کافه با موقعیتی عالی روبه رو خواهید شد. از انجا که صبحانه های انگلیسی شهرتی جهانی دارند، می توانید در این کافه دنج و محبوب انواع و اقسام صبحانه های انگلیسی را سفارش دهید. منوی صبحانه های انگلیسی این کافه کامل و بی نقص است به همین علت از محبوب ترین های فهرست گردشگران تورمسافرتی دبی محسوب می گردد. برترین گزینه ای که می توانید در این کافه به عنوان صبحانه میل کنید تلفیقی است از تخم مرغ، نان تست و ماهی سالمون.

3) Eggspectations

این رستوران فوق العاده محلی ساکت و آرام است برای جمع های محبت آمیز و خانوادگی. منوی صبحانه کامل و متنوع این رستوران این امکان را در اختیار گردشگران توردبی قرار می دهد که با خیالی آسوده هرآنچه که میل دارند را سفارش دهند و از برترین کیفیت غذایی بهره مند شوند. lobster Benny نام محبوب ترین سینی صبحانه این رستوران معروف است. این غذا تلفیقی است ماهرانه از تخم مرغ محلی، لابستر سرخ شده و نان تست. این غذا به همراه سیب زمینی، میوه و سالاد سرو می گردد. می توانید در طول توردبی خود هر روز را به یکی از منوهای این رستوران اختصاص دهید و لحظاتی شاد را در طول تورمسافرتی خود پشت سر بگذارید.

4) Fümé

اگر در پی یک کافه تمام عیار برای صرف صبحانه در دبی هستید. این کافه برترین انتخاب است. صبحانه هایی که در این کافه میل می کنید تلفیقی هنرمندانه از مواد غذایی و انواع میوه جات هستند. معروف ترین منوی این رستوران متعلق است به shakshuka. این بشقاب صبحانه از پوره سیب زمینی، تخم مرغ و کرن فلکس هایی با طعم هایی متفاوت و فوق العاده تشکیل شده. در این میان می توانید از میوه های فصل که از کیفیت بالایی برخوردارند نیز میل کنید. به طور حتم صبحانه های Fümé جزو فوق العاده ترین صبحانه هایی است که در توردبی خود صرف می کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1504

به "خوش رنگ و لعاب ترین صبحانه های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش رنگ و لعاب ترین صبحانه های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید