خلیل زاده: حامی اقتصادی اول ما تا امروز فقط 7 میلیارد تومان به استقلال پرداخت نموده است.

به گزارش میهن دی ال، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال درباره حواشی آبی پوشان توضیحاتی را اعلام کرد.

خلیل زاده: حامی اقتصادی اول ما تا امروز فقط 7 میلیارد تومان به استقلال پرداخت نموده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: دکتر نوروزی با رفع مسائل به کادرپزشکی استقلال بازگشت. متاسفانه در قطر بحثی بین کادر پزشکی و بعضی از بازیکنان استقلال به وجود آمد. این موضوع باعث ایجاد حواشی زیادی در تیم شد. 2 - 3 روز قبل با نوروزی صحبت کردیم و او دیروز به تیم بازگشت.

او اظهار داشت: مصوبه ما برای سفر سعادتمند به ایتالیا فقط برای کم کردن مطالبات استراماچونی بود. این چالش یک جام را از استقلال گرفت. خلیل زاده درباره صحبت های سعادتمند درباره سفر به ایتالیا که با مجوز هیئت مدیره صورت گرفته بود بیان کرد: در جلسه ای سعادتمند اظهار داشت برای اینکه مسائل پرداختی به شفر و استراماچونی را حل کنیم باید به ایتالیا سفر کند. این موضوع موافق و مخالفانی داشت. در نتیجه مصوب شد که فقط در ارتباط با بحث مطالبات استراماچونی این سفر انجام گردد. البته سفر سعادتمند به ایتالیا زمان خوبی نبود.

خلیل زاده توضیح داد: پول وینفرد شفر به حساب او نشسته و اگر تا آخر وقت امروز به فیفا نامه نزند ما خودمان مستندات پرداختی را به فیفا ارسال می کنیم. مسئله ای بابت باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی نداریم.

او گفت: حامی اقتصادی اول ما که من در مقابل انتخاب آن مقاومت می کردم، تا امروز فقط 7 میلیارد تومان به استقلال پرداخت نموده است. مجبور شدیم شرکت دیگری را به عنوان کارگزار انتخاب کنیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: محمد نادری پذیرفت که مبلغ رضایتنامه را خودش بپردازد. از قراردادی که با او بستیم، مبلغی برای نادری باقی می ماند.

او اظهار داشت: خبر قرارداد های 8 - 10 میلیارد تومانی بازیکنان استقلال برای یکسال صحت دارد. باید قرارداد بازنگری و اصلاح شوند.

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: طرفداران به این فصل امیدوار باشند، چون کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. هیئت مدیره باید دغدغه های اقتصادی را رفع کند و پرداختی به خارجی ها هم از این طریق بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 611

به "خلیل زاده: حامی اقتصادی اول ما تا امروز فقط 7 میلیارد تومان به استقلال پرداخت نموده است." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: حامی اقتصادی اول ما تا امروز فقط 7 میلیارد تومان به استقلال پرداخت نموده است."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید