خطیبی: تیم تراکتور 2 اشتباه برابر النصر داشت ، از کیفیت بازی بازیکنانمان راضی هستیم

به گزارش میهن دی ال، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر النصر عربستان توضیحاتی را بیان نمود.

خطیبی: تیم تراکتور 2 اشتباه برابر النصر داشت ، از کیفیت بازی بازیکنانمان راضی هستیم

به گزارش خبرنگار، حسین خطیبی، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من از طرف باشگاه از عوامل برگزاری مسابقه تشکر می کنم. در مورد بازی باید بگویم ما 6، 7 بازیکن جوانمان را به میدان آورده بودیم. آن ها برای نخستین بار بود که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردند. این بازیکنان را از تیم امیدمان آورده بودیم، به خاطر مشکلاتی که داشتیم چنین شد.

او ادامه داد: تیم ما بازی جاندار و خوبی انجام داد. به جز یک یا 2 مورد، فرصت زیادی به تیم النصر ندادیم. می دانید که تیم النصر از دل مسابقات لیگ این کشور به مصاف ما آمده است. آن ها هفته چهارم بازی خود را در لیگ عربستان انجام داده اند و با آمادگی کامل به این مسابقه آمده بودند.

او افزود: البته لیگ برتر ما هنوز شروع نشده است و بدنسازی هم نکرده ایم. تیم کامل نبود و شرایط بدنی ما هم نسبت به حریف خوب نبود. با این حال از بازیکنان خود راضی هستیم. آن ها با تمام توان مقابل تیمی که بازیکنان گران قیمت و با کیفیتی دارد، بازی کردند. به جز یک یا 2 اشتباه بازی قابل قبولی انجام دادیم. نفرات کمی داشتیم. بازیکن 17 و 18 ساله را به میدان فرستادیم که چند بازیکن جوانمان به خاطر جوانی نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام بدهند. این بازی برای ما تجربه خیلی خوبی بود. نقاط ضعف خودمان را می توانیم در آینده برطرف کنیم. باید بازیکنانی به جمع ما اضافه شوند تا در لیگ برتر خودمان بهتر ظاهر شویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من واقعیت ها را گفتم. شما خبر ندارید پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته است. اگر آمار بگیرید 10 بازیکن خوب ما که در بازی های قبل در آسیا برای ما بازی کرده اند در این مسابقه حضور نداشتند. حاج صفی، اشکان دژاگه، شجاعی، میلاد فخرالدینی، خانزاده و عباس زاده بازیکنانی هستند که در دیدار های قبلی تراکتور به طور ثابت بازی کرده بودند. این حرف ها بهانه نبود. ما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم بازیکن بگیریم. ما 16 بازیکن داشتیم که 2 نفر آن ها دروازه بان بودند. با 14 بازیکن به قطر آمدیم. البته ما از بازی بازیکنان راضی هستیم. آن ها فوق العاده بازی کردند. ما جوانانی داشتیم که برای اولین بار روی چمن بازی می کردند. بازیکنانی که در تیم های جوانان و امید بازی کرده و اصلاً در رده بزرگسالان بازی نکرده بودند.

خطیبی افزود: برخی بازیکنان جوان ما برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده بودند و به خاطر جوانی اشتباهاتی هم داشتند. با این حال روی نقاط ضعف و قوت النصر و شناختی که از این تیم داشتیم کار کرده بودیم. بازیکنان ما امروز خوب کار کردند. النصر تیم خوب و قابل احترامی است. به آن ها تبریک می گویم، به کادر فنی و بازیکنانش که به مرحله بعد صعود کردند؛ اما امروز ما با این بازیکنان جوانمان و کمبود بازیکنی که داشتیم برنده بازی بودیم. با این که یک بر صفر باختیم، اما از نظر بازی و کیفیت بازی راضی بودیم. فوتبال همین است باید قبول کرد. باید برای آینده برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و نقاط ضعف و قوتمان را برطرف کنیم و ان شاءالله بتوانیم مشکلاتمان را در آینده حل کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1098

به "خطیبی: تیم تراکتور 2 اشتباه برابر النصر داشت ، از کیفیت بازی بازیکنانمان راضی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: تیم تراکتور 2 اشتباه برابر النصر داشت ، از کیفیت بازی بازیکنانمان راضی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید