خبرنگاران هجوم ویروس کرونا به قلب خاندان سلطنتی آل سعود

به گزارش میهن دی ال، تهران- خبرنگاران- با گذشت شش هفته از تایید اولین مورد ابتلای ویروس کرونا در عربستان سعودی، هم اکنون گزارشاتی از نفوذ و هجوم کرونا به قلب خانواده سلطنتی آل سعود بدست آمده است.

خبرنگاران هجوم ویروس کرونا به قلب خاندان سلطنتی آل سعود

طبق پیام هشدار آمیز ارسال شده توسط مقامات بیمارستان عربستان که بدست روزنامه نیویورک تایمز رسیده است، شاهزاده ارشد عربستان که فرماندار ریاض نیز است به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراقبت های ویژه قرار گرفته است. دهها تن دیگر از اعضای خانواده سلطنتی نیز بیمار شده اند و پزشکان بیمارستان های ویژه که اعضای خاندان آل سعود را معالجه می کنند در حال آماده سازی 500 تختخواب برای احتمال افزایش شمار خاندان سلطنتی آل سعود مبتلا به ویروس کرونا هستند.

اپراتور بیمارستان تخصصی ملک فیصل در پیامی هشدار آمیز نوشت: دستورالعمل ها برای بخش های وی آی پی در سراسر کشور آماده هستند.

در ادامه این پیام هشدار آمیز آمده است که همه بیماران مزمن باید از بیمارستان ها خارج شوند و تنها بیماران با شرایط فوری پذیرش شوند زیرا ما تعداد موارد خاص و بحرانی معین نیست.

در این پیام همچنین آمده است که حتی کارکنان پزشکی مبتلا شده باید در بیمارستان های سطح پایین تر معالجه شوند تا تخت خواب برای شاهزادگان آل سعود محیا باشد.

براساس گزارش نیویورک تایمز هم اکنون حدود 150 تن از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

همچنین گفته می شود ملک سلمان پادشاه 84 ساله عربستان برای حفظ ایمنی خود به یک کاخ جزیره ای در نزدیکی شهر جده در دریای سرخ نقل مکان کرده است، در حالی که محمد بن سلمان ولیعهد 34 ساله عربستان در همان کاخ از راه دور با وزرا در تماس است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده تا کنون شمار سه هزار و 122 نفر در عربستان مبتلا به بیماری کووید 19 شده که از میان 41 نفر جان خود را از دست داده و 631 نفر بهبود یافته اند.

وزارت بهداشت عربستان روز چهارشنبه اعلام کرد: 137 مورد ابتلای جدید در عربستان ثبت شد که شمار کل مبتلایان به کرونا را به دو هزار و 932 نفر میرساند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 254

به "خبرنگاران هجوم ویروس کرونا به قلب خاندان سلطنتی آل سعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هجوم ویروس کرونا به قلب خاندان سلطنتی آل سعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید