خبرنگاران نقش کارآمد خبرنگاران در تقویت امیدآفرینی و اعتمادزایی جامعه قابل تقدیر است

به گزارش میهن دی ال، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، نقش کارآمد خبرنگاران در تقویت امیدآفرینی و اعتمادزایی جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: خبرنگاران در بهره گیری از فناوری های نوپدید رسانه ای پیشگام است.

خبرنگاران نقش کارآمد خبرنگاران در تقویت امیدآفرینی و اعتمادزایی جامعه قابل تقدیر است

وحید خسروی روز چهارشنبه در پیغامی با قدردانی از 30 سال تلاش رییس سابق خبرگزاری خبرنگاران در استان کرمانشاه، گفت: خبرنگاران امروزه با حضور خبرنگاران نیک اندیش، نیک گفتار، شجاع، دانا و توانا در راستا توسعه، شکوفایی، بالندگی و پیشرفت این مرز و بوم نقشی مهم برعهده دارد.

او همچنین افزود: خبرنگاران با انتشار گزارش های خبری، تحلیلی، تحقیقی، انتقادی، تفسیری و پژوهشی ضمن عمل به رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، اصول امانتداری، صداقت و راستگویی را در دستور کار قرار داده و با نگاهی جامع به مسائل، راستا مطالبه گری خردمندانه، حقیقت یابی و حقیقت جویی را در مدار اخلاق و اندیشه ادامه می دهد.

وی توضیح داد: تلاش و تلاش مستمر علی مولوی رییس سابق این خبرگزاری در کرمانشاه در همگام سازی فعالیت ها با فناوری های نوپدید و بهره مندی از ابزارهای جدید اطلاع رسانی برای تبیین، معرفی و تشریح دستاوردهای ارزنده نظام در خدمت رسانی به جامعه سبب تقویت گفتمان مردم و دولت، امیدآفرینی و اعتمادزایی شد و به یقین با حضور جوانان توانمند و بهره گیری از تجارب بزرگان این راستا ادامه خواهد یافت و افقی روشن و پرامید پیش روی این نهاد حرفه ای در عرصه رسانه قرار خواهد داشت.

او در ادامه این پیغام با تبریک انتصاب فرزاد نویدی به عنوان سرپرست خبرگزاری خبرنگاران مرکز کرمانشاه، افزود: بی شک این انتصاب شایسته و حضور جنابعالی به عنوان یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته در صندلی مدیریت این خبرگزاری با اصالت، ریشه دارو حرفه ای که برپایه سه اصل سرعت، دقت و صحت در عرصه اطلاع رسانی نقش آفرینی پویا و کارآمدی در جامعه دارد، سبب ارتقاء سطح کیفی فعالیت های رسانه ای می گردد.

وی در انتها این پیغام آورده است: ضمن تشکر از حسن انتخاب توسط مسوولان خبرنگاران برای این انتصاب، برای جنابعالی از درگاه پروردگار آرزوی توفیق روزافزون و سربلندی دارم و امیدوارم خبرنگاران زمینه تقویت حوزه آموزش را در کنار رسالت اصلی خود برای رشد کیفی سطح اطلاع رسانی استان نیز فراهم نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 858

به "خبرنگاران نقش کارآمد خبرنگاران در تقویت امیدآفرینی و اعتمادزایی جامعه قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نقش کارآمد خبرنگاران در تقویت امیدآفرینی و اعتمادزایی جامعه قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید