خبرنگاران فرماندار مهریز: جهش تولید با رفع مسائل واحدهای صنعتی محقق می شود

به گزارش میهن دی ال، یزد- خبرنگاران- فرماندار مهریز گفت: برای تحقق شعار امسال و جهش تولید باید با برنامه ریزی و نقشه راه مشخص در همه دستگاه ها، نسبت به رفع موانع و مسائل مقابل روی تولیدکنندگان اقدام گردد تا اهداف شعار امسال محقق گردد.

خبرنگاران فرماندار مهریز: جهش تولید با رفع مسائل واحدهای صنعتی محقق می شود

رضا زارع زاده مهریزی روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد صنعتی در مهریز اضافه نمود: پیگیری مطالبات کارآفرینان به خصوص در زمینه تامین سرمایه در گردش، زمین و امکانات جانبی مورد نیاز، بستر را برای تحقق جهش تولید فراهم می کند.

وی با تاکید بر خرید تولیدات داخلی، پیگیری مسائل اداری و رفع مسائل اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی تکلیف مسوولان برای دستیابی به اهداف شعار امسال دانست و اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی ، افزایش تولید، بهره وری و اشتغال را به دنبال دارد .

زارع زاده تاکید کرد: رویکرد فعالیت همه دستگاه ها باید در ارتباط با پیگیری و اجرای شعار امسال باشد وی تمام ظرفیت های مناسب برای جهش تولید به کار گرفته شود.

در شهرستان مهریز شهرک های صنعتی شهید چمران، سایت 196 هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با چهار هزار نفر اشتغال فعال است.

مرکز شهرستان مهریز با 55 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و 467 آبادی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 296

به "خبرنگاران فرماندار مهریز: جهش تولید با رفع مسائل واحدهای صنعتی محقق می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مهریز: جهش تولید با رفع مسائل واحدهای صنعتی محقق می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید