خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 94 میلیون نفر رسید

به گزارش میهن دی ال، تهران- خبرنگاران- شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا جمعه شب براساس گزارش های مراکز رسمی و معتبر به 94 میلیون و چهار هزار نفر رسیده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 94 میلیون نفر رسید

به گزارش خبرنگاران از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به دو میلیون و یازده هزار و 874 نفر رسیده است.

براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، 234 هزار و 419 نفر مبتلا به ویروس کرونا شده و چهار هزار و 142 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار نشان می هد، شمار مبتلایان کرونا در آمریکا نیز به 23 میلیون و 852 هزار و 376 نفر و مرگ و میر نیز به 398 هزار و 67 نفر رسیده است.

شمار بهبود یافتگان کرونایی آمریکا براساس آخرین آمار نیز 14 میلیون و 112 هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، بعد از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در جهان هستند.

آمریکا بالاترین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا را دارد. این در حالی است که از چندی پیش توزیع واکسن های شرکت های فایزر، بیون تک و مدرنا در آمریکا آغاز شده اما فرایند واکسیناسیون از آنچه که پیش بینی می شد، کندتر بوده است.

آنتونی فائوچی از مشاوران جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در ماه دسامبر (دی) گفت که احتمالا ایمنی جمعی در تابستان ایجاد خواهد شد و از اواخر سال 2021 بازگشت به وضع عادی آغاز می شود.

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که چنین وضعی در سال 2022 محقق خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 742

به "خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 94 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 94 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید