خبرنگاران بازیکن یزدی به تیم&zwnj ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد

به گزارش میهن دی ال، یزد - خبرنگاران- مسوول روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نوین فولاد یزد گفت: سجاد خادمی بازیکن سابق آموزشگاه فولاد از سوی کادرفنی به تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی دعوت شد.

خبرنگاران بازیکن یزدی به تیم&zwnj ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد

مصطفی صابری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 16 سال آسیا طبق آخرین اعلام کنفدراسیون این قاره تا سال بعد میلادی و به احتمال زیاد تا سه ماهه نخست سال 2021 به تعویق افتاده است و زمان دقیق مسابقات متعاقبا اعلام می گردد.

به گفته وی دعوت از خادمی به تیم ملی نوجوانان باعث انگیزه و کوشش تیم های پایه و نوجوانان استان برای رسیدن به تیم های ملی می گردد.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز بازیکنان دیگری از این باشگاه به اردوهای تیم های ملی پایه کشور شامل امیرمحمد رزاقی نیا، محمد متین میرزا زاده و آیت محمدی دعوت شدند که نشان دهنده ظرفیت بسیار خوب این رشته در استان است که باید برای توسعه آن اقدام لازم صورت گیرد.

هم اکنون 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود 600 مسابقه فوتبال در لیگ های استانی برگزار می گردد که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 62 هزار ورزشکار سازمان یافته و 48 هیات ورزشی فعال دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 669

به "خبرنگاران بازیکن یزدی به تیم&zwnj ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن یزدی به تیم&zwnj ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید