خبرنگاران استاندار: شایعه سازی از اقدام های کهنه مشتاقان عقب ماندگی آذربایجان غربی است

به گزارش میهن دی ال، ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی با رد شایعه ها در خصوص تغییر مدیریت عالی استان گفت: شایعه سازی همواره از اقدام های کهنه مشتاقان عقب ماندگی و توسعه نیافتگی این استان بوده است.

خبرنگاران استاندار: شایعه سازی از اقدام های کهنه مشتاقان عقب ماندگی آذربایجان غربی است

محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در سمینار فرمانداران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وظیفه داریم تا لحظه ای که در مسند خدمت به مردم هستیم با تمام توان کار کنیم، اضافه کرد: برخی افراد که همواره عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان جزو علاقه مندی های آنهاست، هر روز شایعاتی را مطرح می سازند.

وی اضافه کرد: من همچون روزهای نخست قبول مسوولیت و حتی جدی تر از آن روزها با قدرت به کارم ادامه می دهم و تا این لحظه هیچ خبری از رفتن نیست.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه فرمانداران در تبیین عملکرد نظام و نیز جذب سرمایه های اجتماعی نقش مهمی بر عهده دارند، گفت: نشست با معتمدان، جوانان، سازمان های مردم نهاد، احزاب و اقشار مختلف مردم باید جزو اولویت های فرمانداران باشد.

شهریاری با اشاره به رویدادها و تحولات روی داده طی سال گذشته بیان نمود: تحولات رخ داده در سال گذشته از جمله تشدید تحریم ها و موانع صادرات نفت سبب بروز مسائل اقتصادی و نارضایتی هایی در کشور شد که تا به امروز با هماهنگی های بین بخشی سعی شده تا در اجرای امور خللی وارد نشود.

وی اضافه کرد: با همه مانع تراشی های استکبار، دولت با تمام توان در عرصه های عمرانی، اقتصادی و توسعه پای کار بوده و افتتاح پروژه های متعدد در طول سال گذشته و امسال موید این امر است.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش فرمانداران در اجرای برنامه های سال گذشته از جمله هفته دولت، دهه فجر و مدیریت کرونا گفت: شرایط اقتصادی امروز و رفع دغدغه های به حق مردم در بحث معیشت نیازمند تقویت نظارت بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان است.

شهریاری یکی از بسترهای بهبود شرایط اشتغال و اقتصاد را احصای فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان ها دانست و گفت: نباید بوروکراسی های اداری مانع دلسردی سرمایه گذاران شود و بهبود محیط سرمایه گذاری و حذف موانع اداری در این راستا جزو وظایف فرمانداران است.

وی رعایت عدالت در توزیع بودجه، توجه ویژه به ملاقات های مردمی، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی، برقراری هماهنگی بین دستگاه های شهرستانی و فراهم سازی بستر احیای واحدهای تولیدی راکد را از دیگر اولویت ها و وظایف جدی فرمانداران دانست و اضافه کرد: با توجه به تاثیرات اقتصادی کرونا باید در حل مسائل مردم بیش از پیش پای کار بود و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

استاندار آذربایجان غربی گفت: باید برای حل مسائل شهرستان و این استان با نمایندگان مجلس تعامل لازم با حفظ تفکیک وظایف برقرار شود زیرا نمایندگان مردم از ظرفیت خوبی برای حل مسائل و جذب اعتبارات ملی برخوردار هستند.

شهریاری ادامه داد: مدیریت بیماری کرونا و اجرای مصوبات ملی و استانی و نیز نظارت بر نحوه اجرا نیز برعهده فرمانداران است و نباید اجازه دهند با برخی سهل انگاری ها موجبات تشدید بیماری فراهم شود.

طی روزهای گذشته برخی شایعه ها در خصوص تغییر استاندار آذربایجان غربی مطرح شده و برخی کانال های خبری نیز در شبکه های اجتماعی به آن دامن زده بودند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 360

به "خبرنگاران استاندار: شایعه سازی از اقدام های کهنه مشتاقان عقب ماندگی آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: شایعه سازی از اقدام های کهنه مشتاقان عقب ماندگی آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید