خبرنگاران ارتش نیاز تجهیزاتی خود را در داخل تامین می کند

به گزارش میهن دی ال، بندرعباس- خبرنگاران- استاندار هرمزگان ضمن گرامیداشت 29 فروردین ماه روز ارتش گفت: امروز ارتش ایران اسلامی در تمامی زمینه ها نیازهای تجهیزاتی خود درعرصه های دریایی، هوایی و زمینی را به دست توانمند متخصصان داخلی تامین می کند.

خبرنگاران ارتش نیاز تجهیزاتی خود را در داخل تامین می کند

فریدون همتی روز روز جمعه در پیامی با قدردانی از رشادت و فداکاری نیروهای دلاور ارتش اضافه نمود: ارتش یکی از ارکان اصلی امنیت و آرامش موجود در ایران اسلامی است و درطول سالیان اخیر نیز شاهد پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری ارتش کشورمان بوده ایم که تمامی این موفقیت ها با دستان توانمند متخصصان و فرزندان این مملکت رقم خورده است.

وی بیان داشت: ارتش سرافراز و متعهد جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به انجام وظیفه در راستای صیانت از مرزهای کشور می پردازد و در حوادث مختلف نیز مشاهده می کنیم که ارتش با تمام قوا در کنار مردم به کمک رسانی می پردازد.

استاندار هرمزگان یادآورشد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، صفحات زرینی متعلق به ارتش است و مهم ترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتن ایمان و اعتقاد به خداوند متعال است که بالاتر از هر سلاحی می باشد.

ارتش در 41 سال گذشته در کنار ملت ایران بوده است

استاندار هرمزگان ادامه داد: نیروهای مقتدر مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش درطول 41 سال گذشته قدم به قدم و در عرصه های مختلف در کنار ملت ایران بوده اند.

وی گفت: اوج رشادت های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس قابل ملاحظه است به شکلی که نیروهای مختلف زمینی، هوایی و دریایی ارتش از ابتدای جنگ تحمیلی ضربه های اثرگذاری را بر دشمن تا دندان مسلح وارد کرده و قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآورشد: ایثار و فداکاری نیروهای دلاور ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح موجب شد تا دشمن پس از هشت سال جنگ تحمیلی نتواند حتی بر یک وجب از خاک این سرزمین تسلط یابد که این مهم با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده میسر شد.

همتی ابرازداشت: 29 فروردین ماه یادآور پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در حمایت و قدرشناسی از ارتش قهرمان کشورمان و ابتکار به یادماندنی، تدبیر و نظر بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل در نامگذاری این روز به عنوان روز ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی از همان دوران انقلاب با قرارگرفتن در صف مردم و بیعت با حضرت امام خمینی(ره) در راستا کمک به پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشتند و پس از آن نیز تلاشی جانانه در خنثی کردن توطئه های دشمنان و برقراری امنیت در کشور داشتند.

استاندار هرمزگان گفت: ملت ایران اسلامی همواره قدردان نیروهای فداکار ارتش بویژه شهدا و جانبازان ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.

همتی فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش قهرمان این مرز و بوم و خانواده های این بزرگواران تبریک گفت و از تلاش های خالصانه پرسنل ارتش بویژه در استان هرمزگان که با هوشکمک تمام مشغول حراست از مرزهای کشورمان در این منطقه استراتژیک هستند، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 275

به "خبرنگاران ارتش نیاز تجهیزاتی خود را در داخل تامین می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش نیاز تجهیزاتی خود را در داخل تامین می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید