خبرنگاران آمار روزانه فراوری اقلام بهداشتی در سامانه هماهنگ ثبت گردد

به گزارش میهن دی ال، تهران- خبرنگاران- سرپرست امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: واحدهای فراوری نماینده اقلام بهداشتی و ضروری مقابله با ویروس کرونا، باید به صورت روزانه آمار فراوری خود را در سامانه هماهنگ ثبت نمایند.

خبرنگاران آمار روزانه فراوری اقلام بهداشتی در سامانه هماهنگ ثبت گردد

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، حمیدرضا پورسعید اضافه کرد: آمار فراوری محصولات بهداشتی به صورت روزانه باید در سامانه مدیریت فرآیند هماهنگ ستاد تسهیل سازمان صنایع( سامانه هماهنگ) ثبت گردد.

وی ادامه داد: بعضی از صنایع علاوه بر مبارزه با تحریم ها، با تغییر خطوط فراوری محصولات مورد احتیاج حوزه بهداشت و مبارزه با کرونا را تهیه می نمایند که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی با قدردانی از واحدهای صنعتی و فراوریی که در شرایط سخت مالی فراوری را ادامه می دهند، ادامه داد: تحقق شعار سال، احتیاج به جهاد و ایثار دارد و فراوری نمایندگان پیشگامان عرصه جهاد و از خود گذشتگی هستند.

پورسعید گفت: واحدهای صنعتی و فراوریی به منظور از سرگیری فعالیتهای خود باید با ثبت اطلاعات در سایت salamat.gov.ir و دریافت کد پیگیری و رعایت دستورات بهداشتی اقدام نمایند.

وی تاکید نمود: رعایت کامل تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا در واحدهای فراوریی و صنعتی الزامی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ تا به امروز 73 هزار و 303 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 111 نفر در 24 ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به 4585 نفر رسیده است.

همچنین از دیروز تا امروز 25 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1617 بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 265

به "خبرنگاران آمار روزانه فراوری اقلام بهداشتی در سامانه هماهنگ ثبت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار روزانه فراوری اقلام بهداشتی در سامانه هماهنگ ثبت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید