تمجید مدیربرنامه های سرمربی سابق استقلال از ستاره چلسی

به گزارش میهن دی ال، روملو لوکاکو که تابستان اخیر پس از دو فصل حضور پیروز در اینتر و یاری به این تیم برای کسب اولین عنوان قهرمانی اش در سری A ایتالیا آنهم پس از 11 سال، تابستان اخیر در انتقالی 115 میلیون یورویی به چلسی بازگشت، ممکن است برای بازی به سری A ایتالیا بازگردد.

تمجید مدیربرنامه های سرمربی سابق استقلال از ستاره چلسی

فدریکو پاستورلو در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت گفت: لوکاکو بزرگترین بازیکنی است که تا به امروز به عنوان مدیر برنامه داشته ام اما یکی از آسان ترین بازیکنانی بود که او را به دست آوردم. در انتقال آنتونیو کونته به چلسی در سال 2016، من به عنوان مدیر برنامه هایش نقش اصلی را داشتم و او پس از سرانجام سال اول حضورش در این تیم و به قهرمانی رساندن آبی های لندن در لیگ برتر انگلیس در پی جذب لوکاکو بود. در آن مقطع روملو برای اورتون بازی می کرد.

وی اضافه کرد: در آن مقطع لوکاکو را تصادفی در شهر لندن دیدم به او گفتم که کونته مربی ایده آلی برای تو به منظور پیشرفت بیشتر به لحاظ کیفیت بازی می تواند باشد. روملو اما در ادامه منچستریونایتد را انتخاب کرد. یک سال پس از آن وقتی که قراردادش با مدیر برنامه های قبلی اش به سرانجام رسید، با شماره ای تازه با لوکاکو تماس گرفتم که او در ابتدا چون شماره را نمی شناخت، جواب نداد اما سپس در صحبتی که با هم داشتیم، او از من خواست که مدیر برنامه هایش شوم.

مدیر برنامه های مهاجم بلژیکی چلسی در پاسخ به این پرسش که بعد شما، لوکاکو را به کونته در اینتر رساندید. این حقیقت دارد که لوکاکو در سال 2019 در آستانه پیوستن به یوونتوس بود؟، گفت: بله این موضوع حقیقت دارد. مذاکره با اینتر بر سر لوکاکو به بن بست خورده بود، چون استیو ژانگ (رئیس باشگاه اینتر) به نظر می رسید تمایلی ندارد رقم مدنظر منچستریونایتد را برای خرید او بپردازد. یوونتوس اما با منچستریونایتد در این زمینه به توافق رسیده بود و قرار بود پائولو دیبالا و ماریو مانژوکیچ را با روملو معاوضه کند.

پاستورلو ادامه داد: لوکاکو حتی با مائوریتزیو ساری (سرمربی وقت یووه) و کریستیانو رونالدو هم صحبت نموده بود اما در ادامه احتمالاً دیبالا و منچستریونایتد برای عملی شدن این انتقال متقاعد نشدند و به توافقی دست پیدا نکردند. در سوی دیگر ماروتا، اوسیلیو، کونته و من پیروز شدیم ژانگ را متقاعد کنیم که رقم پیشنهادی خود به منچستریونایتد بابت جذب لوکاکو را بالا ببرد. قصد تحقیر هم تیمی های لوکاکو در اینتر را ندارم اما فکر می کنم این انتقال تعادل را در ایتالیا برهم زد.

مدیر برنامه های لوکاکو بعلاوه در مواجهه با این پرسش که آیا دیر یا زود دوباره لوکاکو را در سری A خواهیم دید؟، گفت: بله چون روملو عاشق ایتالیاست، اما حالا چلسی باید از داشتن او لذت ببرد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1237

به "تمجید مدیربرنامه های سرمربی سابق استقلال از ستاره چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید مدیربرنامه های سرمربی سابق استقلال از ستاره چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید