ترکیه فیلمی از کوشش گارد ساحلی یونان برای غرق کردن قایق پناهجویان منتشر کرد

به گزارش میهن دی ال، ویدئویی که دولت ترکیه منتشر نموده از کوشش گارد ساحلی یونان برای غرق قایق حامل مهاجران خبر می دهد.

ترکیه فیلمی از کوشش گارد ساحلی یونان برای غرق کردن قایق پناهجویان منتشر کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت ترکیه ویدئویی منتشر نموده که گارد ساحلی یونان را در حال کوشش برای غرق کردن یک قایق پناه جویان در نزدیکی سواحل بودروم نشان می دهد.

در این ویدئو که همزمان با اختلاف ترکیه با یونان منتشر شده گارد ساحلی یونان در حال شلیک به سمت قایق مهاجران دیده می گردد.

یک مقام ترکیه ای مدعی شده گارد ساحلی ترکیه به سمت این قایق رفته و سرنشینان آن را نجات داده است.

ترکیه که انتظار داشت کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از عملیات این کشور در خاک سوریه حمایت نمایند، اکنون در واکنش به عدم اقدام ناتو، ده ها هزار پناهجو را با اتوبوس به مرزهای اروپا منتقل نموده و در کوشش است تا از این جمعیت غیرنظامی به عنوان اهرم فشاری به اروپا استفاده کند.

در پی این اقدام ترکیه، اکنون این جمعیت انبوه که بخش بزرگی از آن را زنان و بچه ها تشکیل می دهند، بدون آب و غذا در منطقه مرزی ترکیه و یونان گرفتار شده اند.

پیش از این رسانه ها گزارش هایی از درگیری نیروهای پلیس یونان با مهاجران در نزدیکی مرز با ترکیه منتشر نموده اند (جزئیات بیشتر.)

استلیوس پتساس سخنگوی دولت یونان درباره حرکت مهاجران به سمت مرزهای این کشور اعلام نموده دولت (یونان) هر آنچه که برای حفاظت از مرزهایش لازم باشد، انجام خواهد داد.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 126

به "ترکیه فیلمی از کوشش گارد ساحلی یونان برای غرق کردن قایق پناهجویان منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه فیلمی از کوشش گارد ساحلی یونان برای غرق کردن قایق پناهجویان منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید