بیرانوند: با بازیکنان آنتورپ لُری حرف می زنم، به خاطر تو سر توپ زدن، کی روش 3 هفته به تیم ملی دعوتم نکرد

به گزارش میهن دی ال، پرسپولیس عظیم لیاقت قهرمانی آسیا را دارد. چون فینال رفت و برگشت نیست، کار راحت تر است. اولسان تیم گردن کلفتی است و امیدوارم پرسپولیس گل نخورد.

بیرانوند: با بازیکنان آنتورپ لُری حرف می زنم، به خاطر تو سر توپ زدن، کی روش 3 هفته به تیم ملی دعوتم نکرد

دروازه بان تیم فوتبال آنتورپ گفت: به سرمربی گفتم من در جام جهانی بازی کردم و ترسی از فیکس شدن مقابل تاتنهام ندارم.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم آنتورپ در برنامه فوتبال 120 در پیامی حمایتی برای پرسپولیس در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس عظیم لیاقت قهرمانی آسیا را دارد. چون فینال رفت و برگشت نیست، کار راحت تر است. اولسان تیم گردن کلفتی است و امیدوارم پرسپولیس گل نخورد.

علیرضا بیرانوند از مصدومیت سخت و رقابت با بوتز تا درخشش مقابل شاگردان مورینیو گفت: با بازیکنان آنتورپ لُری حرف می زنم. به سرمربی (لکو) گفتم من در جام جهانی بازی کردم و ترسی از فیکس شدن مقابل تاتنهام ندارم. به خاطر تو سر توپ زدن، کی روش 3 هفته به تیم ملی دعوتم نکرد. لکو بعد از باخت مقابل کلوب بروژ گفت عامل باخت نبودی اما اشتباه کردم در این بازی سنگین به تو بازی دادم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 713

به "بیرانوند: با بازیکنان آنتورپ لُری حرف می زنم، به خاطر تو سر توپ زدن، کی روش 3 هفته به تیم ملی دعوتم نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: با بازیکنان آنتورپ لُری حرف می زنم، به خاطر تو سر توپ زدن، کی روش 3 هفته به تیم ملی دعوتم نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید