برنامه پرسپولیس تا انتها نیم فصل تغییر نمی کند

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای سه بازی به جامانده تا خاتمه دور رفت بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر آماده می نماید که ترکیب این تیم با توجه به مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی خود دست خوش تغییر می گردد.

برنامه پرسپولیس تا انتها نیم فصل تغییر نمی کند

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان در سه بازی گذشته مجبور به تغییر در ساختار دفاعی این تیم شد.

مهدی شیری و سید احسان حسینی زوج دفاعی این تیم را در شکست دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک تشکیل دادند اما در ادامه با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی از بند مصدومیت، شاهد حضور کاپیتان این تیم در کنار کمال کامیابی نیا در دفاع میانی سرخپوشان بودیم.

پرسپولیس در دو ملاقات گذشته خود مقابل نمایندگان تبریز در لیگ برتر بیستم به پیروزی رسید تا صندلی خود را به عنوان مدافع قهرمانی در لیگ برتر بهبود ببخشد.

حالا سرخپوشان پایتخت پس از ثبت کلین شیت حامد لک در جریان برد یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور تبریز باید بدون حضور این دروازه بان به مصاف مس رفسنجان برود.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کُروات پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر بیستم درون دروازه این تیم قرار می گیرد اما باز هم ساختار دفاعی پرسپولیس تغییر نخواهد کرد تا این تیم در سه بازی به جامانده خود در لیگ برتر با ترکیب همیشگی خود وارد میدان گردد.

کادر فنی پرسپولیس با وجود از دست دادن بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه تاکتیکی خود را تغییر چندان نداد تا منتظر تغییرات در لیست خود برای جابجایی زمستانی مانده و پلان تاکتیکی خود را با توجه به موجودی اش تغییر بدهد.

سه ملاقات به جامانده پرسپولیس تا سرانجام دور رفت به توضیح زیر است:

* پرسپولیس - مس رفسنجان؛ 21 بهمن ماه

* پرسپولیس - پیکان؛ 26 بهمن ماه

* گل گهر سیرجان - پرسپولیس؛ اول اسفندماه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 781

به "برنامه پرسپولیس تا انتها نیم فصل تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پرسپولیس تا انتها نیم فصل تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید