باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از استقلال شکایت می کند؟ خبرنگاران

به گزارش میهن دی ال، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: بهتر بود باشگاه استقلال در بحث جذب فراز کمالوند از تیم ما اخلاق مدارتر عمل می کرد.

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از استقلال شکایت می کند؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید مسیگر درباره انتخاب رسمی فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی تیم استقلال تهران و جدایی از تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما تا ساعت 12-13 امروز با کمالوند در ارتباط بودیم. قرار بود او از حضور در استقلال منصرف شده و به شاهین برگردد. یک ساعت پیش (ساعت 14) تماس گرفتم اما آقای کمالوند جواب تلفن را نداد و ظاهراً با استقلال تمام کرده است.

وی افزود: ان شاءالله کمالوند هرکجا هست پیروز باشد ولی بحث ما، بحث باشگاه استقلال است. استقلال باید به عنوان یک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اخلاقی و یکی از دو باشگاه بزرگ ایران، از طریق باشگاه شاهین برای جذب کمالوند اقدام می کرد. آنها با مربی ما که در حین کار بوده و قرارداد داشته است، تماس گرفتند. اخلاق مدارتر این بود که با باشگاه شاهین رایزنی می شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین گفت: در تمرین بعد از بازی شاهین با فجر بود که کمالوند پیشنهاد استقلال را با ما در میان گذاشت ولی همانطور که گفتم او مربی ما بود. اگر استقلال با باشگاه شاهین تماس می گرفت بهتر بود.

مسیگر در پاسخ به این سئوال که آیا راضی به جدایی کمالوند بوده اید؟ شرح داد: ناراضی بودن خودمان را چند بار اعلام کردیم. سه جلسه هیات مدیره برگزار کردیم و همه اعضای باشگاه متفق القول راضی به جدایی اش نبودیم.

وی درباره احتمال شکایت شاهین از استقلال و کمالوند، تاکید کرد: خیر؛ چرا شکایت کنیم؟ با این حال انتظار داریم باشگاه ها موارد حرفه ای را رعایت کنند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در انتها درباره انتخاب سرمربی بعدی این تیم گفت: ما فردا بازی حساسی با استقلال ملاثانی داریم. با همان کادر بازی فردا را برگزار می کنیم و بعد از آن باید خیلی سریع سرمربی را مشخص کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 818

به "باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از استقلال شکایت می کند؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از استقلال شکایت می کند؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید