بازیکنان پرسپولیس عصبی هستند، یک مهاجم خارجی کافی بود

به گزارش میهن دی ال، اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگاران، درباره عملکرد پرسپولیس در اولین بازی خود پس از تعطیلات زمستانی لیگ برتر و حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید خود گفت: فرایند رو به رشد پرسپولیس از 6 هفته پایانی نیم فصل اول شروع شد ولی رفتن گابریل کالدرون باعث شد تا استرس بین هواداران بابت تغییر کادر فنی ایجاد شود.

بازیکنان پرسپولیس عصبی هستند، یک مهاجم خارجی کافی بود

کارشناس فوتبال ایران افزود: با این حال پرسپولیس توانست بهترین نتیجه را در یکی از حساس ترین بازی های خود بگیرد تا فاصله خود را با سایر مدعیان در صدر جدول بیشتر از گذشته کند.

حلالی راجع به عملکرد بازیکنان پرسپولیس و تراکتور تاکید کرد: هر دوتیم شرایط ایده آل نداشتند. دلیلش هم می تواند تغییرات به وجود آمده در کادر فنی و برگزاری بازی رسمی پس ازوقفه ای طولانی مدت به دلیل تعطیلات زمستانی باشد. قطعا یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی با دانش و کسی که در سال های اخیر تجربیات فراوان کسب کرده است بهتر از هر کارشناس دیگری می داند که ضعف پرسپولیس در کدام مناطق زمین است. بازیسازی این تیم باید اصلاح شود و قطعا فکری به حالش باید کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خشونت بازیکنان در بازی با تراکتور تاکید کرد: هر دو تیم عصبی بودند. این برای تیمی که می خواهد در سطح بین المللی رقابت کند اصلا خوب نیست. وقتی یک تیم نمی تواند آرامش داشته باشد قطعا بازدهی پایینی هم خواهد داشت. بازیکن حرفه ای باید تنش ها و هیجانات ذهنی را در طول مسابقه کنار بگذارد تا تیم قدرت کافی را هم پیدا کند.

حلالی درباره جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه پرسپولیس با وجود مسائل مالی تاکید کرد: بارها گفتم و باز هم تاکید می کنم در همین مقطع کنونی که پرسپولیس نیاز مبرم به مهاجم داشت باید نیم نگاهی به مسائل مالی انداخت. پرسپولیس می توانست تنها یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و واقعا نیازی به جذب دو بازیکن با قراردادهای دلاری نبود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 112

به "بازیکنان پرسپولیس عصبی هستند، یک مهاجم خارجی کافی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس عصبی هستند، یک مهاجم خارجی کافی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید