اولین گوشی دنیا با تراشه اسنپدراگون 888 معرفی گردید

به گزارش میهن دی ال، مدتی پیش کوالکام جدیدترین تراشه پرچمدار خود را با نام اسنپدراگون 888 معرفی کرد و شرکت ها بلافاصله آغاز به پخش کردن خبر هایی کردند که قصد دارند تلفن های جدید خود را با تراشه هایی قدرتمند وارد بازار نمایند. اکنون شیائومی یک گام فراتر رفت و گفت که این تراشه اولین بار در بازار جهانی در شیائومی می 11 ظاهر می گردد.

اولین گوشی دنیا با تراشه اسنپدراگون 888 معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیر محصولات شیائومی اخیرا در فضای مجازی فاش نموده است که پرچمدار بعدی این برند بدون افشای جزئیات در خصوص تاریخ عرضه یا نام نهایی در میان اولین تلفن های دارای SD888 خواهد بود.

بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی لی جون در جریان نشست اسنپدرراگون سخنرانی اصلی خود را انجام داد و در خصوص مشارکت وفادارانه شرکت خود و کوالکام صحبت کرد. پرچمداران می همواره از اولین دستگاه های دارای جدیدترین چیپست اسنپدراگون بوده اند، اما با عرضه سامسونگ گلکسی S21 در اواسط ژانویه، می 11 باید در این ماه یا در اولین روز های 2021 به بازار بیاید.

طرح های اولیه گوشی شیائومی حکایت از یک طراحی عجیب دارد، این یک طراحی دوربین نسبتاً غیرمعمول با دو سنسور عظیم و یک دوربین کوچکتر است که با یک فلاش LED همراه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 659

به "اولین گوشی دنیا با تراشه اسنپدراگون 888 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی دنیا با تراشه اسنپدراگون 888 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید