انصراف روزبهانی، شریفی را فینالیست کرد، 7 برنز بوکسورها قطعی شد

به گزارش میهن دی ال، بوکسورهای ایران با فزونی مقابل رقبا، هفت مدال برنز خود در رقابت های جام احمد کومرت را قطعی کردند.

انصراف روزبهانی، شریفی را فینالیست کرد، 7 برنز بوکسورها قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از تورنمنت بین الملی بوکس جام احمد کومرت 2019 در ترکیه، روز پنجشنبه 25 دی ماه 7 بوکسور ایران روی رینگ رفتند که در پایان، امید احمدی صفا در 52 کیلوگرم، دانیال شه بخش در 57 کیلوگرم، مسلم مقصودی در 69 کیلوگرم، احسان روزبهانی و طوفان شریفی در 91 کیلوگرم و علی جمالی در به اضافه 91 کیلوگرم مقابل رقیبان به برتری رسیده و مدال برنز خود را قطعی کردند.

حسین دانشور هم در 81 کیلوگرم روز گذشته مدال برنز خود را قطعی کرده بود.

البته پیش از این نیز اشکان رضایی در 63 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم و سید شاهین موسوی در 75 کیلوگرم با قبول شکست مقابل حریفان، از گردونه این رقابت ها کنار رفتند.

در حالی که احسان روزبهانی در دومین مبارزه خود به مصاف بوکسور کوبایی الاصل جمهوری آذربایجان رفت و با ناک اوت کردن او به مرحله نیمه نهایی رسید، به دلیل اینکه حریفش در مرحله بعد طوفان شریفی دیگر بوکسور ایران بود، با تصمیم کادرفنی از ادامه مسابقات انصراف داد و به مدال برنز برسد. به این ترتیب شریفی نیز با انصراف روزبهانی فینالیست شد.

علیرضا استکی در گفت وگو با سایت فدراسیون بوکس، درباره دلیل انصراف روزبهانی از ادامه تورنمنت احمد کومرت گفت: روزبهانی در این رقابت ها در یک وزن بالاتر(91 کیلوگرم) مبارزه کرد و برای ما مهم بود که پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا دو مبارزه انجام بدهد. پس از دومین پیروزی روزبهانی نمی خواستیم به او فشار وارد کنیم و با هماهنگی احسان تصمیم به انصراف از ادامه مبارزات گرفتیم تا او با تمرینات وزن خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک پایین بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 93

به "انصراف روزبهانی، شریفی را فینالیست کرد، 7 برنز بوکسورها قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف روزبهانی، شریفی را فینالیست کرد، 7 برنز بوکسورها قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید